کد خبر: 924047
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تاکنون هشت هزار فرصت شغلی جدید در استان اردبیل ایجاد شده که قرار بود در بخشهای مختلف 20 هزار شغل ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نواداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون هشت هزار فرصت شغلی جدید در استان اردبیل ایجاد شده که قرار بود در بخشهای مختلف 20 هزار شغل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه لیست و مشخصات کامل افرادی که برای آنها اشتغال ایجاد شده در سامانه مربوطه به صورت دقیق به ثبت رسیده است، تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا براساس هدفگذاری انجام شده تا پایان سال تمامی تعدات در این زمینه را محقق سازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: تمامی مسئولان در سطح استان با وجود شرایط سخت اقتصادی فعلی تلاش و اهتمام جدی برای تحقق وعده ایجاد 20 هزار اشتغال جدید در استان دارند و امیدواریم با تلاش‌های لازم و برنامه‌ریزی اساسی بتوانیم تا پایان سال این تعهدات را عملی کنیم.

نواداد از شهرستان نمین به عنوان دارالفنون شمالغرب کشور یاد کرد و گفت: شهرستان نمین دارای سابقه و پیشینه غنی علمی و فرهنگی بوده که با توجه به این مهم انتظار می‌رود مسائل این شهرستان با اتحاد و همدلی بین دولت و مردم منطقه پیگیری و برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل توسعه و آبادانی شهرستان نمین را از مهمترین دغدغه‌ها برشمرد و بیان کرد: باید در این زمینه تمامی مسئولان در شهرستان تلاش و برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند و خدمات‌رسانی به مردم این منطقه در اولویت قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها