کد خبر: 924024
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان اعلام کرد
مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان از حضور ۱۵۰ دانش‌آموز پسر و ۱۴۵ دانش‌آموز دختراستان در دوره آموزش این سازمان در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، محمد رضا مومنی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بیت‌المقدس در اختتامیه دوره آموزش دانش‌آموزی اظهار کرد: هدف از برگزاری این طرح، آموزش فرماندهان واحدهای پیشگام و ارتقا سطح بصیرت این دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: جامعه هدف این طرح دانش‌آموزان کلاس اول متوسطه هستند که در این دوره از تاریخ 26 مرداد لغایت 30 مرداد ماه دوره برداران به تعداد 150 نفر و دوره خواهران از تاریخ یکم شهریورماه تا تاریخ 4 شهریور به تعداد 145 نفر برگزار شد.

مومنی اظهار داشت: این دانش‌آموزان در کلاس‌های معرفتی، تشکیلاتی، بصیرتی، فضای مجازی، و کارگروه‌های تشکیلاتی اعم از جذب و سازماندهی، برنامه‌ریزی و تجربه‌نگاری شرکت کردند.

وی افزود: در پایان این دوره پسران دانش‌آموز به مناطق جنگی راهیان نور در مریوان اعزام شدند و خواهران دانش‌آموز مزار شهدای سنندج را غبارروبی کردند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: هدف اصلی این طرح جذب 8 میلیون جوان انقلابی پای کار و متعهد است تا به خواسته رهبر انقلاب یاری‌دهنده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشند.

مومنی در پایان از همکاری آموزش و پرورش برای برگزاری این دوره خبر داد و خواهان همکاری بیشتر این نهاد با سپاه و بسیج برای تربیت دانش‌آموزان انقلابی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر