کد خبر: 923686
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
رئیس اداره راهداری شهرستان ارومیه خبر داد:
رئیس اداره راهداری شهرستان ارومیه از افتتاح یازده پروژه ملی و استانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان ارومیه خبر داد.

مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی هفته دولت با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور،استاندار محترم، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه در حاشیه مراسم افتتاحیه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، گفت: 11 پروژه جمعاً به طول 25 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد و 5 میلیون ریال به اتمام رسید.

وی توضیح داد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور ارومیه-اشنویه، ارومیه-تبریز، ارومیه-مهاباد، چهارده شهید -راژان –زیوه و نیز جاده انهر تا سه راهی چهارده شهید اجرا شد.

رئیس اداره راهداری شهرستان ارومیه اجرای عملیات آسفالت تراشی و لکه گیری راه روستایی محمود آباد –مبارک آباد،ترمیم آسفالت محور جانویسلو، ترمیم و اصلاح آسفالت راه روستایی گلمرز، اصلاح و روکش آسفالت راه روستایی دارغالو و اصلاح و ترمیم روکش آسفالت راه روستایی خوشاکو و الیاس آباد را از پروژه های بارز حوزه راهداری شهرستان ارومیه طی چند ماهه اخیر برشمرد.

حبیب زاده در به آینده نگری و ترسیم چشم انداز برنامه ها در این حوزه اشاره کرد و گفت: با تعریف پروژه های نیمه تمام در قالب برنامه های کوتاه مدت برای پیشرفت بیش از پیش پروژه ها برنامه ریزی کرده ایم.

این مقام مسئول در پایان افزود: ترسیم نمایی دقیق از زندگی این دو شهید می تواند الگویی برای خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان تاسی نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر