کد خبر: 923662
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: با هیچ مدیر و دستگاهی خصومت شخصی نداریم اما نسبت به بروز برخی مسائل و مشکلات هم در ادارات بی تفاوت نیستیم هر چند تا جایی که امکان داشته باشد موارد را به صورت خصوصی به مدیران گوشزد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، محمود الله‌مرادی در دیدار مسوولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با استاندار کردستان که به مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: معتقد هستیم که تضعیف دولت در کردستان به معنای تضعیف نظام است و این ستاد اجازه این موضوع را نخواهد داد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تضعیف دولت را خیانت به نظام و ملت قلمداد کرد و ادامه داد: اجازه جریان‌سازی غیرواقعی علیه دولت را نمی‌دهیم.

الله‌مرادی گفت: با هیچ مدیر و دستگاهی خصومت و مشکلی نداریم اما نسبت به بروز برخی مسائل و مشکلات هم در ادارات بی تفاوت نیستیم هر چند تا جایی که امکان داشته باشد موارد را به صورت خصوصی به مدیران گوشزد خواهیم کرد.

وی انتقاد ستاد را به دور از تخریب و یا خدای ناکرده مشکل تراشی برای دیگران دانست و اضافه کرد: هدف ستاد بحث مچ گیری نیست بلکه اصلاح مسائل و مشکلاتی و رعایت ارزش هاست که گاها مورد بی توجهی قرار می گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان این ستاد را بازوی دولت در استان دانست و با اذعان به اینکه ستاد امر به معروف سیاسی نیست، گفت: تلاش ما برای رعایت قوانین و مقررات و ارزش های اسلام و نظام است و هر کس از این چهارچوب ها تخطی کند با آن برخورد می کنیم.

الله‌مرادی یادآوری کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مخالف شادی مردم نیست و با برگزاری کنسرت ها مخالفت نمی کند بلکه صحبت ما رعایت و حفظ ارزش های جامعه اسلامی است و گرنه ما با برگزاری کنسرت و شادی مردم مشکلی نداریم.

وی همچنین افزود: باید همه ما به عنوان مسوولان در استان کردستان تلاش کنیم تا ارزش های دهه 60 به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

 الله‌مرادی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم امیدبخش و امیدآفرین است لذا باید دستگاه ها و خاصتا مجموعه استانداری نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر