کد خبر: 923462
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
مدیرکل آبفای روستایی استان البرزخبرداد
مدیرکل آبفای روستایی استان البرز گفت: با افتتاح پروژه‌های آبفای روستایی در این استان ۱۷ هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

عبدالحسین حسن‌زاده اظهار داشت: با حضور محمد علی نجفی استاندار البرز 11 پروژه آبفای روستایی در استان البرز به طور همزمان به بهره‌برداری رسید. این پروژه‌ها در روستای قاسم آباد در شهرستان ساوجبلاغ به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل آبفای روستایی استان البرز ادامه داد: حفر و تجهیز 12 حلقه چاه، احداث خط انتقال آب در اقطار مختلف به مساحت 22 هزار و 800 متر، اصلاح و بازسازی شبکه آب روستاها به طول 12 هزار متر بخشی از اقدامات انجام شده است که به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: پروژه‌های  احداث مخزن زمینی به طول 2 هزار و 150 متر مکعب، احداث مخزن هوایی به طول 450 مترمکعب، بهسازی چشمه در 3 دهنه، احداث ایستگاه پمپاژ در 4 دستگاه، احداث پست هوایی برق تاسیسات در 10 مورد، اجرای شبکه برق برای تجهیز چاه‌ها، احداث ساختمان تاسیسات به مساحت 2 هزار متر و دیوارکشی 9 واحد و استاندارد سازی 792 رشته از انشعابات، پروژه‌های آبفای روستایی استان البرز است که به بهره برداری رسید.

حسن‌زاده با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه‌ها 17 هزار و 154 خانوار با جمعیتی بالغ بر 55 هزار و 369 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند،گفت: اعتباری حدود 12 میلیارد و 400 میلیون تومان برای احداث و راه اندازی این تعداد پروژه هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار