کد خبر: 923094
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
امروزه بسیاری از جوانان تمایل دارند تا مراسم عروسی خود را در فضاهای باز و باغ تالار برگزار نمایند و این علاقه روز به روز بیشتر می شود. این استقبال باعث شده تا باغ های اطراف شهر بخصوص در شهر تهران تغییر کاربری داده و به محل برگزاری مراسم عروسی تبدیل شوند که خود این امر باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود که در ادامه برخی از مشکلات برگزای مراسم عروسی در باغ تالار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

جوان آنلاین: امروزه بسیاری از جوانان تمایل دارند تا مراسم عروسی خود را در فضاهای باز و باغ تالار برگزار نمایند و این علاقه روز به روز بیشتر می شود. این استقبال باعث شده تا باغ های اطراف شهر بخصوص در شهر تهران تغییر کاربری داده و به محل برگزاری مراسم عروسی تبدیل شوند که خود این امر باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود که در ادامه برخی از مشکلات برگزای مراسم عروسی در باغ تالار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انتخاب محل برگزاری عروسی با توجه به مهمانان

اگر خانواده های میانسال و یا کهنسال عمده مهمانان شما هستند بهتر است در فکر یک تالار پذیرایی مناسب باشید. چراکه راحتی مهمانان بسیار حائز اهمیت است. خاطره خوب فقط با فضای زیبا خلق نمی شود. راحتی و آسودگی خیال مهمانان مهمترین نکته برای برگزاری یک مراسم خوب و ایده آل است.

مسیر و دسترسی

از آنجا که عمده باغ تالارها در اطراف تهران هستند تردد برای مهمانان شما سخت است و ممکن است سختی راه، مسافت دور و پیدا کردن آدرس برای آنها آزاردهنده باشد و از طرفی به موقع به مراسم عروسی شما نرسند و این امر باعث شود که کلیه زحمات و هزینه های شما در خصوص برگزاری مراسم عروسی خاص دیده نشود و تنها آن مشکل و سختی برای آنها باقی بماند. البته ارائه لوکیشن از محل برگزاری باغ تالار می تواند مقداری از این مشکل را حل کند. ضمن اینکه ممکن است باغ مورد نظر شما در هنگام شب خیابان های خلوت و متروکه محل عبور مهمانان شما باشد که این مسئله نیز چندان خوشایند آنها نخواهد بود.

بررسی برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار عروسی

کیفیت غذا و پذیرایی

حتما از کیفیت غذا و پذیرایی باغ تالار عروسی مورد نظر خود آگاهی یابید. باغ تالار انتخابی شما می بایست آشپزخانه اختصاصی در خود باغ با امکانات لازم را داشته باشد. حتما قبل از قرارداد از آشپزخانه باغ دیدن کنید و از تجهیزات آن آگاه شوید. علاوه بر این تست غذا در شبی که مراسم عروسی برگزار است می تواند خیال شما را نسبت به کیفیت آسوده نماید.

وجود فضای سرپوشیده

از آنجا که تغییرات جوی ممکن است در هر فصلی بوجود آید حتما بررسی نمایید که باغ مورد نظر شما سالن و فضای مناسب و سرپوشیده را داشته باشد.

سرویس های بهداشتی

چک کردن سرویس های بهداشتی نیز یکی از موارد مهمی است که حتما می بایست به آن توجه کرد . جه از نظر تعداد نسبت به میهمانان شما و چه از نظر نظافت.

ژنراتور برق اضطراری

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید وجود ژنراتور برق اضطراری است که در صورت قطع برق به کار بیافتد.

منبع : تالارکده

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار