کد خبر: 922918
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران:
مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: امسال ۳۰ هزار دام زنده در مراکز عرضه دام در ۲۲ منطقه تهران توزیع خواهد شد.

جوان‌آنلاین: عبدالحسین رحیمی در جمع خبرنگاران در نشست خبری در خصوص برنامه‌های این سازمان در روز عید قربان اظهار داشت: بیش از دو ماه جلسات هفتگی در خصوص اقداماتی که باید در عید قربان صورت بگیرد، برگزار شده است و نهایتاً مقرر شد ۲۷ جایگاه برای عرضه دام زنده در ۲۲ منطقه شهر تهران دایر شود که این مراکز در اختیار سازمان میادین است.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز خیریه نیز سازمان میادین خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: ‌در مناطق ۴، ۵، ۲ و ۱۸ دو جایگاه عرضه دام زنده ایجاد شده است که اگر ظرفیت زمین را می‌دادند می‌توانستیم مراکز بیشتری را دایر کنیم.

رحیمی به تب کریمه کنگو اشاره کرد و گفت: سال گذشته هم با این موضوع مواجه بودیم ولی امسال با توجه به گرمی هوا زمینه رشد بیشتر این ویروس وجود دارد که بسیار خطرناک و کشنده است و مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است؛ بنابراین موضوع سلامت در مجموع ۴۰ جایگاه عرضه دام زنده برای ما بسیار حائز اهمیت است و ۵۰۰ ذبح‌کننده و حدود ۲۸۰ دامپزشک نیز در مراکز عرضه مستقیم دام حضور دارند.

وی‌ ادامه داد: در روز عرفه ارائه خدمات ما از ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر است ولی در مراکز معاینه فنی ۱۹ و ۲۰ تا ساعت ۱۰ شب خدمات ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان داشت:‌ در روز عید قربان نیز از ۵ صبح تا ۳ بعدازظهر مراکز عرضه دام فعال هستند و در مناطق ۴، ۱۵ و ۱۸ مراکز عرضه دام زنده از ۸ صبح تا پایان عید قربان خدمات ارائه می‌دهیم.

رحیمی در باره قیمت تمام‌شده هر کیلو دام زنده در روز عید قربان نیز گفت: قیمت کارشناسی در حال برآورد است و تا فردا صبح اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۲۸ هزار دام زنده در مراکز عرضه دام توزیع شد که ۱۴ هزار دام در جایگاه‌های مشخص‌شده ذبح و مابقی این دام‌ها در مکان‌های دیگری که خریدار مشخص کرده بود، ذبح شده است.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران تأکید کرد: امسال باید بالای ۳۰ هزار دام در مراکز عرضه دام زنده توزیع شود که این دام‌ها از همدان، اردبیل، خراسان، کردستان و قم وارد می‌شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار