کد خبر: 922846
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
ملی پوش کبدی بانوان ایران گفت: به جاکارتا آمده ایم تا طلسم شکنی کنیم زیرا دیگر نوبت طلای ما است.
اظهارنظر کبدی کاران ایران بعد از برد مقابل بنگلادش

جوان آنلاین: تیم ملی کبدی بانوان ایران امروز موفق شد در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی اندونزی مقابل تیم بنگلادش به پیروزی برسد.

سعیده جعفری بازیکن پست ۳ چپ تیم‌ملی کبدی ایران پس از این بازی اظهار کرد:  دومین بازی را هم بردیم. بازی اول ما مقابل کره جنوبی بود که یک حریف سر سخت بود. قبلا به این تیم باخته بودیم اما خدا را شکر توانستیم آن ها را شکست دهیم و از این مرحله سخت صعود کنیم. بنگلادش تیم خیلی خوبی است ولی به خوبی کره نبود با این حال نمی توانستیم آن ها را دست کم بگیریم. تاکنون تیم های خوبی را شکست دادیم و باید تلاش کنیم سایر حریفان را نیز مغلوب کنیم.

وی افزود: چین تایپه یکی از رقیب های سخت ماست. آن  ها تیم فوق العاده سرعتی هستند. باید بیشتر دقت کنیم تا آن ها را شکست دهیم.

جعفری خاطرنشان کرد: دیگر نوبت طلای ماست. ما سالیان سال است که منتطر این روز هستیم. امیدواریم این طلسم بشکند و طلا بگیریم اما رقیبان سر سختی که داریم. چین تایپه، تایلند و هند به سادگی تسلیم نمی شوند.

همچنین فریده ظریف دوست کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان اظهار داشت: بنگلادش تیم خوبی بود و شاید کمی شبیه هند بازی می کند. خوشبختانه با اختلاف مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم. سعی کردیم آرامتر از روز قبل بازی کنیم. استراتژی ما امروز اینطور بود که خیلی به خودمان فشار نیاوریم.

وی افزود: انشاءالله فردا بهتر بازی خواهیم کرد. چین تایپه حریف قدرتمندی است و به نظر من این تیم از نظر فنی بهتر از کره جنوبی است. شاید آنها فقط تجربه پایین تری دارند و به همین دلیل امروز هم به کره جنوبی باختند. امیدوارم فردا بهترین بازی مان را انجام دهیم و از گروه به عنوان تیم اول بالا بیاییم.

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان درباره مسیر ایران برای رسیدن به فینال گفت: اگر فردا مقابل چین تایپه به برتری برسیم، سرگروه می شویم و در نیمه نهایی به تیم دوم گروه A برخورد می کنیم که احتمالا تایلند باشد. در آنجا اگر برنده باشیم که به فینال می رویم و اگر خدایی ناکرده ببازیم که به رده بندی می رویم.

ظریف دوست در پایان بیان داشت: ما اصلا به باخت فکر نمی کنیم و روحیه بچه ها طوری است که فقط دنبال قهرمانی هستند. ما برای مدال طلا آمدیم و برای آن تلاش می کنیم

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار