کد خبر: 922843
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به نتایج روز نخست گفت: این نتایج نشان داد جمع بندی کادر فنی اشتباه نبوده است.
طلایی: برخی مغرضانه اعتراض می‌کنند و در جریان نیستند

جوان آنلاین: محمد طلایی بعد از کسب دو نشان طلا و یک برنز در روز نخست پیکارهای کشتی آزاد بازیهای آسیایی اظهار کرد: من قبلا هم گفتم و الان هم می گویم وقت مصاحبه نیست. برخی یا مغرضانه اعتراض می کنند یا واقعا در جریان نیستند. وقتی کادر فنی چندین سال با یک سیستم کار می کند تشخیص می دهد کدام کشتی گیر در این مسابقات می تواند موثر باشد. ما تمام کشتی ها را آنالیز کرده بودیم و به این جمع بندی رسیدیم. علیرضا کریمی با کشتی های خود نشان داد جمع بندی کادر فنی اشتباه نبوده و نتیجه مطلوب گرفته می شود.

وی افزود: خود من روی مصطفی حسین خانی ۵۰ _ ۵۰ فکر کرده بودم. چون کشتی آسیب دیدگی زیادی دارد و او هم گاهی از مصدومیت زانو اذیت می شد. اماروی ۹۷ و ۸۶ کیلوگرم مطمئن بودم. امیدوارم امروز هم پرویزهادی موفق عمل کند و در رنکینگ به جایگاه خوبی دست یابیم.

مربی تیم ملی کشتی ایران تاکید کرد: کشتی های رضا اطری هم پیشرفت کرده است. البته اگر بتواند شرایط وزنی را حفظ کند روز به روز پخته تر عمل می کند.

طلایی در مورد حضور علیرضا کریمی در وزن بالاتر یادآور شد: این تصمیم فقط و فقط برای این مسابقات بود. بعد از آن باید بررسی شود که در چه وزنی کشتی بگیرد و خودش ببیند در چه وزنی در انتخابی شرکت می کند. ولی یک جایی هم هست که مهندسی است و باید تشخیص بدهی.

وی در پایان درباره نتایج وزن ۶۵ کیلوگرم نیز گفت: به نظر من مهران نصیری کشتی گیر خیلی خوبی است و لیاقت داشت که بیاید، ولی در کشتی این مسایل پیش می آید. به هر حال بار روانی کشتی های اول بالاست.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار