کد خبر: 922831
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اواخر سال ۹۶ نامه‌ای به مسوؤلان سازمان‌ها و ادارات استان ارسال کردم تا حل مشکلات ایثارگران و دیدار با آنها را مدنظر قرار دهند اما متاسفانه بجز چند دستگاه دولتی پاسخی از سایر دستگاه‌ها دریافت نکردم.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، اظهار داشت: نگفتن مشکلات ایثارگران در این جلسه دو معنا دارد اول اینکه یا واقعا مشکلی ندارد و دوم یعنی مشکلات آنها آنقدر زیاد است که زبان از گفتن آن قاصر است.

وی در ادامه افزود: بخشی از مسوولیت ایثارگران به عهده ما و شما است که در این جلسه حضور دارید و من به سهم خودم، خود را مسوول در برابر مشکلات آنها میدانم و حل کردن آن وظیفه ماست

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در اواخر سال ۹۶ نامه‌ای به مسوؤلان سازمان‌ها ارسال کردم تا حل مشکلات ایثارگران و دیدار با آنها را مدنظر قرار دهند اما متاسفانه بجز چند دستگاه دولتی پاسخی از سایر دستگاه‌ها دریافت نکردم.

مرادنیا در ادامه گفت: یکسری از این خانواده‌ها آگاهی کاملی از حق و حقوق خود ندارند و باید آنها را آگاه کنیم و این موضوع باید به جد بررسی و دنبال شود و این وظیفه ماست مبادا ما کاری را برای آنها انجام نداده باشیم

وی در پایان تاکید کرد: از همه شما می‌خواهم مقداری بیشتر تلاش کنید چون بی‌تفاوتی مسوولان کار را دشوار می‌کند

ایستادگی در برابر توطئه دشمنان نیازمند روحیه جهادی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز اظهار داشت: باید با روحیه جهادی در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم و با عملکرد و جهت‌گیری ارتباط لازم را با مسوؤلین برقرار کنیم.

حسین خوش‌اقبال افزود: شرایط امروز ما بهتر از دهه ۶۰ است در آن زمان نه سپاه و نه نیروی بسیجی وجود داشت اما با پشتکار، عشق و ارادت به کشور توانستیم در مقابل دشمن بیاستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اذعان کرد: در آن زمان حتی با کمبود سیم خاردار مواجه بودیم اما امروزه کشور به جایگاهی رسیده که بیشتر آنها داخل کشور تهیه و تولید می‌شود

خوش‌اقبال اظهار کرد: نگرانی‌هایی که در کشور وجود دارد نشان‌دهنده دخالت و توطئه دشمن است لذا نباید صحنه را خالی بگذاریم و به آنها اجازه مداخله بدهیم.

وی در ادامه گفت: باید بار دیگر اعتماد متقابل بین دولت و مردم به وجود بیاید به شرطی که با همدیگر باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سپاه، ارتش و غیره امروز در کشور حرف برای گفتن دارند لذا امیدواری و امیدبخشی به جامعه وظیفه تک‌تک ما است.

5400 شهید و 2700 جانباز هدیه کردستان به انقلاب

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز گفت: ایثارگران وشهدا از دین و شرف کشور و مردم دفاع کردند و موجب موفقیت روزافزون کشور شدند.

رضا نجفی افزود: آنها توانستند در این عرصه موفق‌تر از گذشته باشند و باعث پیروزی جمهوری اسلامی شوند.

به گفته وی، امروز افتخار و عزت ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگران است امیدواریم بتوانیم به خوبی از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

نجفی خاطرنشان کرد: ۵ هزار و ۴۰۰ شهید، ۲ هزار و ۷۰۰ جانباز و ۸۳۰ آزاده از 6 ماه تا 10 سال در اسارت دشمن در سطح استان وجود دارد.

وی گفت: باید به عنوان مشاور مسائل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی را بررسی کنیم و انتظاری که از مسوولین داریم این است که در مصوباتی که در جلسات تصویب می‌شود پیگیری و اجرا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر