کد خبر: 922675
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مدیرعامل بیمه کوثر:
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه بیمه کوثر آذربایجان‌غربی از نظر فروش در بین بیمه‌ها در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: از نظر پرداخت خسارت بیمه کوثر جزء چند رتبه برتر در بین بیمه‌های کشور است اما باید با برنامه ‌ریزی و تلاش بیشتر این رتبه‌ ها را نیز ارتقا داد چرا که شاخصه اصلی بیمه کوثر در ارتباط با پرداخت خسارت در اسرع وقت موجب اعتماد و جلب رضایت مشتری از این بیمه شده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با اشاره به این که انتظارات از نمایندگان شعب بیمه کوثر بسیار بالا است، اظهار کرد: بیمه کوثر متعلق به نیروهای مسلح است و از آنجایی که نیروهای مسلح در صنعت دفاعی و نظامی کشور با تولید پیشرفته‌ ترین ابزارهای جنگی امروزه در خاورمیانه و حتی جهان حرفی برای گفتن دارند مردم ایران انتظار دارند در صنعت بیمه نیز نیروهای مسلح مانند صنعت دفاعی بدرخشند و این خود موجب افزایش انتظارات مردم از بیمه کوثر شده است.

وی انگیزه را لازمه موفقیت در صنعت بیمه خواند و افزود: بیمه کوثر نیروهای خود را از بین افراد متعهد، مومن، انقلابی و متخصص انتخاب می‌کند چرا که صنعت بیمه در ایران برخلاف سایر کشورها از عدم وجود افراد متخصص رنج می‌برد برای این منظور داشتن تخصص و کارایی لازم در این رشته از اولویت‌های مهم بیمه کوثر در انتخاب کادر مجموعه‌ هایش است.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به بحث مشتری‌ مداری و جلب رضایت مشتری، عنوان کرد: برای آگاهی و سنجش سطح رضایت مشتریان و ارتقای آن دو مقوله مد نظر است، اول اینکه رضایت یک چیز ذهنی و دوم اینکه نسبی است و در نتیجه روش‌ های سنجش رضایت و ارتقای آن هم متفاوت است و برای این منظور ما کار را از باشگاه مشتریان، طراحی نرم‌افزار و... شروع کردیم.

وی ادامه داد: در باشگاه مشتریان سعی شده است تا ارزیابی خسارت، مبتنی ‌بر نرم‌افزار و سرعت عمل باشد و از طرفی دسترسی راحت و سرعت در ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان در اولویت کار قرار گرفته است.

مشعلچی با بیان اینکه بیمه کوثر آذربایجان‌غربی از نظر فروش در بین بیمه‌ها در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: از نظر پرداخت خسارت بیمه کوثر جزء چند رتبه برتر در بین بیمه‌های کشور است اما باید با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر این رتبه‌ها را نیز ارتقا داد چرا که شاخصه اصلی بیمه کوثر در ارتباط با پرداخت خسارت در اسرع وقت موجب اعتماد و جلب رضایت مشتری از این بیمه شده است.

وی به اجرایی کردن منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اجرای احکام اسلامی در زمینه اقتصاد اشاره کرد و افزود: در این راستا اجرای مفاد اصول اقتصاد مقاومتی براساس ابلاغ رهبری در دستور کار بیمه کوثر قرار دارد چرا که در شرایط کنونی کشور بهترین راه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل بیمه کوثر تصریح کرد: اعتمادسازی برای بیمه کوثر از اهمیت بالایی برخوردار است که یکی از اصلی‌ترین مواضع در این زمینه همراهی با مشتری است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیمه کوثر در حال شفاف سازی در حوزه پرداخت‌ها است که در شبکه فروش و سایر فرآیندها به ‌صورت شفاف عمل کرده و خسارت‌ ها به‌موقع پرداخت می‌شود که مشتریان می‌توانند براساس ورود به سامانه طراحی شده یا تماس با شماره 89382 از روند پرداخت خسارت خود مطلع شوند.

 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
1
1
کجا در اسرع وقت بیمه کوثر هزینه هارو پرداخت میکنه من خودم بیمه درمان هستم یا هزینه هارو به یه بهونه ای برگشت میده اونایی رو هم که میپذیره تا ۳ ماه نمیده
پیام شیردل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
کجا در اسرع وقت میده یه آدرس به ما بده بعد عمری یه بار خواست خسارت بیمه بدنه بگیریم کمتر از نصف گفتن بهت تعلق میگیره هیچ سه ماه هم شده هنوز پولی نگرفتیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر