کد خبر: 922628
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از فیلم مستند قهرمانی سیتی پرداخت که طعنه‌هایی به این مربی در آن زده شده بود.
حمله مورینیو

جوان آنلاین: اخیرا فیلمی با هشت قسمت درباره قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر منتشر شد. گزارشگر مستند درباره برتری سیتی برابر یونایتد در دیدار رفت اولدترافورد گفت: یک بار دیگر مورینیو و گواردیولا، یک بار دیگر فوتبال هجومی برابر فوتبال دفاعی و یک بار دیگر فوتبال مالکانه برابر اتوبوس پارک کردن. در همین رابطه ژوزه مورینیو گفت: شما می‌توانید یک فیلم فوق العاده بسازید بدون این که به دیگران توهین کنید. نیاز نیست به دیگران توهین کنید تا فیلم خوبی داشته باشید. شما می‌توانید باشگاه ثروتمندی باشید و بهترین بازیکنان جهان را بخرید ولی نمی‌توانید اعتبار و کلاس را بخرید. این خیلی واضح است. 

او در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا این قدر نام من در مستند است. باید حق فیلم را به من بدهند (با خنده). با این حال اگر آنها یکی از همان پیراهن‌هایی که روی آن نوشته شده بود "ما در روز داربی قهرمان لیگ شدیم،" به من بدهند من هم حق فیلم نمی‌خواهم.

اشاره مورینیو به پیراهن‌هایی است که بازیکنان سیتی زیر پیراهن اصلی داشتند تا در صورت برتری برابر یونایتد و قطعی شدن قهرمانی آن را نمایش بدهند ولی سیتی بازی ۲ بر صفر برده در خانه را با نتیجه ۳ بر ۲ به یونایتد باخت.

او در پایان گفت: ما فصل گذشته با همه تلاش‌هایی که داشتیم در رده دوم قرار گرفتیم و طبیعی است که باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم. با این حال چیزهایی در روزنامه‌ها می‌خوانم که انگار ما ششم یا هفتم شدیم. لیورپول با خریدهایی که داشت از شانس‌های قهرمانی این فصل است. سیتی تیم بسیار خوبی دارد. چلسی هم همین طور و تاتنهام هم ستاره‌هایش را حفظ کرده و تیم خوبی دارد. آرسنال هم می‌تواند مدعی باشد. با این حال ما نیز تلاش می‌کنیم که بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار