کد خبر: 922623
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
سرمربی تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان ایران می گوید که از عملکرد بازیکنانش در اولین بازی مرحله گروهی رضایت دارد.
کبدی

جوان آنلاین: شایلا جین، سرمربی هندی تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان ایران، بعد از پیروزیمقابل کره جنوبی، گفت‌: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. ما در رقابت‌های آسیایی کبدی در گرگان قبلا با یک امتیاز به این تیم باخته بودیم و خیلی مهم بود که این بازی را می بردیم.

وی ادامه‌ داد: این دفعه خیلی خوب بازی کردیم. انرژی خیلی خوبی داشتیم. از کار تیم راضی هستیم و نتیجه‌ هم خوب بود. تاکتیک و عملکرد بازیکنان خوب بود. 99 درصد تاکتیک‌هایی که داشتیم در این بازی انجام شد و بچه‌ها توانستند آن را پیاده کنند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان، گفت‌: ما آرزویمان این است که به مدال طلا برسیم. دلمان می‌خواهد به آن دست پیدا کنیم و برای رسیدن به طلا تلاش خواهیم کرد. مسابقه است و سخت است قضاوت در مورد آن، اما ما سعی خواهیم کرد به آن برسیم.

شایلا جین در پایان گفت‌: امروز (یکشنبه) بازی خیلی خوبی بود. تقریبا در شرایط مختلف خوب بازی کردیم. دفاع، حمله همه چیز امروز خوب بود و ما تقریبا به آن چیزی که در نظر داشتیم دست یافتیم. مهم است که بتوانیم این روند را ادامه‌ دهیم و این روند را حفظ کنیم تا بتوانیم شرایط را حفظ کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار