کد خبر: 922622
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
مرد جوانی که متهم است در بزم شراب‌خواری یکی از دوستانش را به قتل رسانده است در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کرد.
به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از ۱۲‌خردادماه امسال همزمان با اعلام خبر مرگ مشکوک مرد ۳۲‌ساله‌ای به نام آرمان در بیمارستان فارابی از سوی مأموران آغاز شد.
همسر مرد فوت شده گفت: شوهرم ۱۸‌فروردین‌ماه امسال همراه سه نفر از دوستانش به نام پرویز، وحید و متین برای تفریح بیرون رفته بودند که پس از بازگشت به خانه پرویز به خاطر رانندگی بد با پرویز درگیر می‌شود و او هم با چاقو شوهرم را زخمی می‌کند. چند روزی شوهرم در بیمارستان بستری شد و ما هم شکایت کردیم. امروز شوهرم دوباره حالش بد شد و او را به بیمارستان منتقل کردم که متأسفانه فوت کرد و من هم از پرویز شکایت دارم، چون او باعث مرگ شوهرم شد.
در حالی که پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ آرمان را مسمومیت اعلام کرده بود مأموران با طرح این شکایت پرویز را بازداشت کردند. صبح دیروز متهم به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. وی با انکار قتل دوستش گفت: روز حادثه ما مشروب خورده بودیم که آرمان تلویزیون ال سی‌دی مرا شکست به همین خاطر عصبانی شدم و او را با چاقو زدم، اما او در بیمارستان مداوا و خوب شد. قرار شد من ۵ میلیون بدهی او را به دوستانش پرداخت کنم و او هم رضایت بدهد. من به قولم عمل کردم، اما او رضایت نداده بود. پزشک بیمارستان به او گفته بود اگر مشروب بخورد، می‌میرد و روز فوتش مشروب خورده بود و فوت کرد.
تحقیقات درباره این حادثه تا اعلام علت اصلی مرگ مرد جوان از سوی پزشکی قانونی ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار