کد خبر: 922621
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
سه مرد ناشناس معلم بازنشسته‌ای را از خانه ویلایی‌اش در شمال تهران ربودند و پس از اخاذی ۵۰‌میلیون تومانی وی را رها کردند. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مرد ۸۰‌ ساله‌ای به اداره پلیس رفت و از سه مرد ناشناس به اتهام آدم‌ربایی و اخاذی شکایت کرد.
وی گفت: من معلم بازنشسته هستم و در خانه ویلایی‌ام حوالی خیابان گاندی در شمال تهران به تنهایی زندگی می‌کنم. یکی از دخترانم در تهران است و معمولاً هر چند روز یک‌بار به خانه‌ام می‌آید و کار‌های مرا انجام می‌دهد. امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم صدایی از موتور‌خانه ساختمان که در زیرزمین خانه‌ام است به گوشم رسید. تصمیم گرفتم موضوع را تلفنی به اداره پلیس خبر بدهم که ناگهان سه‌مرد ناشناس از دری که از داخل موتور‌خانه به اتاق من راه دارد وارد اتاقم شدند. آن‌ها مسلح به سلاح سرد بودند و مرا تهدید به مرگ کردند و دستور دادند تمامی کارت‌های عابرم را ازخانه بردارم و همراه آن‌ها به بیرون بروم. من تنها کارت عابر‌بانکم که مقداری پول داشت برداشتم و همراه دو نفر از آن‌ها از خانه‌ام بیرون آمدم و سوار خودروی پژوی آن‌ها شدم، اما یکی از آن‌ها در خانه من ماند. دو مرد ناشناس از من خواستند ۵۰‌میلیون تومان از کارتم بردارم و به آن‌ها بدهم و‌گرنه همدست آن‌ها خانه‌ام را آتش می‌زند. از آنجایی که چند روز قبل معامله‌ای کرده بودم و پول زیادی داخل کارتم نداشتم مجبور شدم با دخترم تماس گرفتم و به دروغ گفتم معامله‌ای انجام داده‌ام و از او خواستم ۵۰ میلیون تومان به کارتم واریز کند و او هم ساعتی بعد واریز کرد. دو مرد آدم‌ربا دو ساعت مرا داخل خودرو نگهداشتند و بعد سه نفری به داخل بانک رفتیم و ۵۰‌میلیون تومان از حسابم برداشت کردم و به آن‌ها دادم. وی ادامه داد: زمانی که به بانک رفتم با صدای آرام به طوریکه دو مرد همراهم متوجه نشوند به رئیس بانک گفتم که آن دو مرد مرا ربوده و به بانک آورده‌اند تا ۵۰‌میلیون تومان از حسابم برداشت کنم و به آن‌ها بدهم، اما رئیس بانک خندید و فکر کرد من شوخی می‌کنم. دو مرد در نهایت یک‌ساعت دیگر مرا داخل خیابان‌ها با خودروشان چرخاندند و بعد مرا در خیابانی خلوت رها کردند.
با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرا برای شناسایی آدم‌ربایان در اختیار تیمی از مأموران پلیس قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار