کد خبر: 922612
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
مرد بیمار که به اتهام تعرض به منشی دندانپزشک تحت تعقیب پلیس قرار داشت پیش از فرار از کشور بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، ۲۹ تیرماه‌امسال دختر جوانی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ را از حادثه سیاه در مطب یکی از دندانپزشکان در شهرک غرب با خبر کرد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۳۴ در محل حاضر شدند. منشی جوان به پلیس گفت: لحظاتی قبل مردی بیمار به مطب مراجعه کرده و زمانی که متوجه خلوت بودن محل شده است به او تعرض و سپس فرار کرده است. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور رئیس شعبه دوازهم دادگاه کیفری یک استان تهران به تیمی از کارآگاهان اداره شانزهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.
منشی جوان در توضیح بیشتر ماجرا گفت: ساعت ۱۹:۰۰‌روز حادثه مشغول کار‌های مطب بودم که مردی ۵۰‌ساله وارد مطب شد. او گفت که دچار دندان درد شده و خواست که هر چه زودتر پزشک او را درمان کند. به او گفتم که پزشک فقط صبح‌ها بیماران را ویزیت می‌کند و من مشغول انجام کار‌های مطب هستم. خواستم محل را ترک کند که ناگهان دیوانه‌وار حمله کرد و با ضرب و جرح به من تعرض کرد و سپس از مطب فرار کرد.
کارآگاهان پلیس در اولین گام با بررسی دوربین‌های مداربسته محل موفق شدند پلاک خودروی متهم به شماره انتظامی ایران ۲۲/*** هـ ۵۷ را به دست آوردند و مالک آن را که مردی ۵۴ ساله به نام مسعود بود شناسایی کنند. در تحقیقات میدانی پلیس معلوم شد که مسعود مقیم یکی از کشور‌های اروپایی است و قصد دارد که به زودی کشور را ترک کند. در اولین گام دستور ممنوع‌الخروجی متهم به دستور قاضی صادر شد. آن‌ها سپس محل زندگی مسعود را در خیابان زرافشان شهرک قدس شناسایی و سحرگاه ۲۳ مردادماه او را بازداشت کردند.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم پس از مواجهه حضوری با منشی دندانپزشک به جرمش اعتراف کرد. با اعتراف متهم و انجام تحقیقات تکمیلی، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار