کد خبر: 922603
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
رئیس کمیته ملی المپیک ایران روز یکشنبه در حاشیه بازید از رقابت های شمشیربازان ایران از کسب میزبانی چین برای بازی‌های ساحلی ٢٠٢٠ خبر داد.
صالحی امیری

جوان آنلاین: سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت‌: این اجلاس یک روزه قرار است در حاشیه نخستین روز رسمی بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار شود که در حاشیه این نشست با همتایان خود برای  افزایش سطح تعاملات همکاری های ورزشی و کسب کرسی های ایران دیدار و گفت‌وگو  خواهم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به میزبانی بازی‌های آسیایی بیان کرد:  میزبانی اندونزی را به فال نیک می گیریم. مردمان اندونزی خونگرم و وفادار به ارزش های اسلامی هستند.

صالحی امیری در ادامه‌ گفت:  این میزبانی به عنوان یک کشور اسلامی یک امتیاز و فرصت برای توسعه روابط مسلمان جهان اسلام به شمار می رود و شایسته نیست کشورهایی نظیر چین، کره جنوبی و ژاپن همواره میزبانی این رویداد ها در اختیار بگیرند. وضعیت عمومی میزبان متوسط ارزیابی می‌شود اما  باید تلاش کرد تا راهی برای  حل مشکلات پیدا شود.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران به بازدید از دهکده ورزشکاران در بدو ورودش به جاکارتا اشاره کرد و گفت‌:  با ورزشکاران مربیان و سرپرستان تیم ها گفت‌وگو کردم که آنها نیز تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفتند  و با غیرت و غرور ایرانی برای کسب بهترین نتیجه‌ وارد این آوردگاه مهم شدند ان‌شاء‌الله  نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار