کد خبر: 922520
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
در کاشان
اولین مدرسه تابستانی قلب ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه با همکاری مدارس استعدادهای درخشان پسرانه و دخترانه 20 لغایت 23 مرداد ماه سال جاری در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

دکتر عباس تقوی اردکانی سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعلام این مطلب افزود: هدف از برگزاری مدرسه تابستانی قلب آموزش مباحث فیزیولوژی، آناتومی و بافت شناسی قلب به دانش آموزان با فراهم کردن فضای مناسبی برای دانش آموزان جهت کسب بینش در این علوم و ایجاد فضای تعامل و بحث ‌و گفت ‌و‌گو است.

دکتر غزاله مشکدانیان دبیر علمی مدرسه تابستانی نیز در این مراسم، با اشاره به برگزاری سه کارگاه آموزشی قلب متناسب با دروس مدرسه برای گروه هدف اظهار داشت: در روز اول این کارگاه دانش آموزان در گروه آموزشی علوم تشریح با آناتومی قلب، روز دوم در گروه آموزشی پاتولوژی با بافت شناسی قلب و در روز سوم در گروه آموزشی فیزیولوژی با فیزیولوژی قلب به صورت عملی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه تعداد 30 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه در این برنامه شرکت داشتند، ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی جرائت ورزی، خلاقیت و روش پژوهش از دیگر برنامه های این مدرسه بود.

گفتنی است: در اختتامیه این برنامه ضمن ارائه گواهی شرکت در کارگاه، به دانش آموزانی که در مباحث مطروحه در بخش پرسش و پاسخ به صورت فعال شرکت نموده هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر