کد خبر: 922495
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
۳۴۰ طرح اشتغال فراگیر و پایدار روستایی با رقم تسهیلات مورد نیاز ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان خمین مصوب شده است.
احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان باید در راستای تحقق مطالبات مردمی قرار گیرد، گفت: مسئولان باید همواره در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند و در این زمینه تلاش مضاعف را مد نظر قرار دهند.
وی ادامه داد: رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار دارد و نیاز است شرکت‌های زیرساخت و دستگاه‌های خدمات رسان در این راستا همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.
فرماندار شهرستان خمین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال در شهرستان خمین، تصریح کرد: در کارگروه اشتغال شهرستانی، ۳۴۰ طرح اشتغال فراگیر و پایدار روستایی با رقم ۶۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است و نیاز است در پرداخت تسهیلات، بانک‌های عامل مساعدت لازم را مد نظر قرار دهند.
طهرانی افزود: در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی و بازاریابی محصولات صنایع دستی، نیاز است با اتخاذ تدابیر مناسب، دولت و مجلس از ورود کالا‌هایی که توان تولید آن در داخل وجود دارد، جلوگیری شود.
فرماندار شهرستان خمین با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال‌جاری ۴۷ درصد اعتبارات شهرستان خمین تخصیص یافته است، خاطر نشان کرد: باز هم می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی شهرستان تلاش خود را برای جذب اعتبارات تا پایان سال به کار گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار