کد خبر: 922494
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
ایده‌های نوین در زمینه توسعه کسب‌وکار با رویکرد اشتغال و کارآفرینی در این استان اردبیل حمایت می‌شوند.
عبدالقیوم قلی‌پوری رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در این راستا با برگزاری رویداد شتاب به دنبال شناسایی و شکوفایی ایده‌های نوین و ایده‌پردازان جوان در زمینه‌های کسب و کار خرد، نوپا و خانگی هستیم.
وی با بیان اینکه شکوفایی و توسعه این ایده‌ها به اشتغالزایی و کارآفرینی در جامعه منتج خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر با برگزاری رویداد‌های شتاب با مشارکت نهاد‌های مختلف، از ایده‌های برگزیده در زمینه‌های کسب‌وکار حمایت‌های ویژه عملی صورت می‌گیرد.
رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به برگزاری سومین رویداد شتاب اردبیل با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ه) در اردبیل متذکر شد: این رویداد به منظور توسعه کسب و کار‌های خرد و نوپا و راه‌اندازی و توانمند‌سازی کسب و کار‌های خانگی با رویکرد اشتغال و کارآفرینی برگزار شد.
وی به حضور بیش از ۱۲۰ ایده‌پرداز و ۴۵ ایده در این رویداد اشاره کرده و یادآور شد: در نهایت پنج ایده برگزیده جهت برخورداری از ۵۰ میلیون ریال خدمات شتابدهی و تسهیل‌گری بلاعوض در زنجیره خدمات توانمندسازی و پشتیبانی پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام انتخاب و حمایت شد.
قلی‌پوری شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده را مهم‌ترین هدف و اولویت برگزاری سومین رویداد شتاب اردبیل عنوان کرد و بیان داشت: این رویداد طی دو روز در پارک علم و فناوری اردبیل برگزار و هر یک از ایده‌پردازان به مدت یک دقیقه ایده‌های خود را ارائه دادند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار