کد خبر: 922406
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
اعضای تیم ملی فرنگی ایران شنبه شب برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی راهی شهر جاکارتا می شوند.
تیم ملی کشتی فرنگی امشب راهی جاکارتا می‌شود

جوان آنلاین: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور راس ساعت ۲۲ امشب از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی کوالالامپور مالزی خواهند شد و پس از توقفی کوتاه به سمت جاکارتای اندونزی، محل برگزاری بازیهای آسیایی پرواز خواهند کرد.

در همین راستا موسی طباطبایی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی پیش از اعزام به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه فرنگی کاران اعزامی از هر نظر برای حضور در بازیهای آسیایی آماده اند که امیدوارم این نفرات بتوانند در حد انتظارات ظاهر شوند و با دست پر از این مسابقات مهم بازگردند. به خوبی می دانیم که هدف اصلی ما کسب مدال طلا و ارتقای جایگاه کاروان ورزشی ایران در رنکینگ مدالی بازیهای آسیایی است که مطمئنا این بار هم ملی پوشان کشتی می تواند سهم بسزایی در تحقق این هدف داشته باشند.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازیهای آسیایی را مهرداد مردانی (۶۰ کیلوگرم)، محمدرضا گرایی (۶۷ کیلوگرم)، محمدعلی گرایی (۷۷ کیلوگرم)، حسین نوری (۸۷ کیلوگرم)، علی اکبر حیدری (۹۷ کیلوگرم) و بهنام مهدی‌زاده (۱۳۰ کیلوگرم) تشکیل می دهند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازیها حضور خواهد داشت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار