کد خبر: 922404
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در بازیهای آسیایی گفت: تمامی ملی پوشان فقط به کسب مدال طلا و افتخار برای کاروان ورزشی ایران می اندیشند.
کشتی همواره در رنکینگ بازی‌های آسیایی موفق عمل کرده است

جوان آنلاین: مصطفی حسین‌خانی پیش از اعزام به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا  اظهار داشت: خوشبختانه پس از ماهها تمرین و حضور در اردوهای آماده سازی توانستیم با شرایط خوبی به اردوی پایانی برسیم و هم اکنون با آمادگی نسبی و مطلوب مهیای حضور در بازیهای آسیایی هستیم. مطمئنا تنها موضوعی که تمامی کشتی گیران اعزامی ایران به بازیهای آسیایی به آن می اندیشند، کسب مدال طلا و ارتقای جایگاه مدالی ایران در رنکینگ این بازیهاست که انصافا در هر دوره از بازیهای آسیایی هم اینگونه بوده است.

وی در خصوص رقبای اصلی خود در بازیهای آسیایی تصریح کرد: رقبای خوبی در وزن من حضور دارند که می توان از آزادکاران هند، قزاقستان و قرقیزستان نام برد. البته بازیهای آسیایی برای تمامی کشورهای صاحب نام این قاره اهمیت فراوانی دارد و همیشه شاهد کشتی های سخت و حساسی بین مدعیان آسیایی بودیم. طبیعتا تمامی کشورهای این قاره به فکر کسب مدال طلا و رسیدن به جایگاه خوبی در رنکینگ مدالی هستند و توجه چندانی به کسب مدال نقره و برنز ندارند.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی افزود: تجربه خوبی از اینگونه میادین دارم و بی شک من نیز همچون دیگر آزادکاران اعزامی به بازیهای آسیایی به چیزی جز مدال طلا فکر نمی کنم. آنچه مسلم است کشتی ایران همواره در بازیهای آسیایی مدال آور و موفق بوده و کشتی گیران کشورمان این بار هم با سرافرازی به وطن بازخواهند گشت.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا در خاتمه گفت: حمایت و توجه متولیان ورزش ایران به کشتی می تواند در ایجاد انگیزه و تداوم موفقیت‌های کشتی گیران مثمرثمر باشد، اما همچنان چشم انتظار حمایت مسئولان هستیم که نگاه ویژه و خاصی به کشتی داشته باشند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به شرح زیر است:

۵۷کیلوگرم: رضا اطری

۶۵کیلوگرم: مهران نصیری

۷۴کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

۸۶کیلوگرم: حسن یزدانی

۹۷کیلوگرم :علیرضا کریمی

۱۲۵کیلوگرم: پرویز هادی

طبق برنامه مسابقات کشتی آزاد بازیهای آسیایی، پیکارهای اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم در روز ۲۸ مرداد و رقابت‌های وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز روز ۲۹ مردادماه برگزار خواهد شد.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازی ها حضور خواهد داشت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار