کد خبر: 922327
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
تیم امید ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا مقابل کره شمالی با سه گل به برتری رسید تا برای سایرمدعیان خط و نشان بکشد.
تیم امید ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا مقابل کره شمالی با سه گل به برتری رسید تا برای سایرمدعیان خط و نشان بکشد.
تیم فوتبال امید کشورمان که در گروه F. بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با تیم‌های میانمار، عربستان و کره شمالی همگروه است، پس از تساوی مقابل سعودی‌ها در بازی اول، در دومین مسابقه دیروز در موکتیبه جاکارتا به مصاف کره شمالی رفت. شاگردان کرانچار برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار، بازی هجومی را از ابتدا در دستور کار قرار دادند، اما به‌رغم دفاع منسجم کره شمالی اصرار به نفوذ از عمق زمین و سانتر از جناحین کردند که روی یکی از همین موقعیت‌ها، شوت بازیکن تیم ایران بعد از برخورد به پای آزادی به امیر روستایی رسید و او در دقیقه ۲۷ دروازه کره شمالی را باز کرد. پس از اخراج یکی از بازیکنان کره شمالی در نیمه دوم فشار تیم کشورمان بیشتر شد و در دقیقه ۶۲ روی یکی از ارسال‌های بلند بازیکنان ایران به دهانه محوطه ششقدم کره شمالی، دروازه‌بان و مدافع این تیم اشتباه کردند و مهدی قائدی دروازه خالی کره را باز کرد و اختلاف را به دو گل رساند. در وقت‌های تلف شده نیمه دوم کار تیمی قائدی و روستایی منجر به خطای پنالتی بازیکن کره شمالی روی روستایی شد و عارف آغاسی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با یک ضربه کاملاً حرفه‌ای توپ را به کنج دروازه کره فرستاد تا بازی با حساب ۳ بر صفر به سود ایران تمام شود و تیم کشورمان با چهار امتیاز در آستانه صعود قرار بگیرد. با این حال کرانچار پس از پیروزی مقابل کره شمالی معتقد بود که هنوز کار شاگردانش برای صعود تمام نشده است: «الان زود است که درباره صعود فکر کنیم. دو بازی سخت داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم. میانمار تیم خوبی است، اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم. تلاش داریم که پیروز شویم و نتیجه مثبتی بگیریم. این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار