کد خبر: 922304
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
دادستان کل کشور خبر داد
حجت‌الاسلام منتظری در جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان گفت: دادگاه مفسدان اقتصادی علاوه بر علنی‌بودن پس از فیلمبرداری از شبکه‌های مختلف صدا‌و‌سیما پخش خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور با حضور در جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری اقدامات دستگاه قضایی علیه مفسدان اقتصادی را تشریح کرد و گفت: ضمن برگزاری علنی دادگاه اخلالگران اقتصادی، اسامی این افراد را به اطلاع عموم می‌رسانیم.
وی اظهار کرد: دادگاه مفسدان اقتصادی علاوه بر علنی‌بودن پس از فیلمبرداری از شبکه‌های مختلف صدا‌وسیما پخش خواهد شد. دادستان کل کشور از تشکیل پرونده‌های متعددی برای دانه درشت‌ها و عاملان فساد اقتصادی در موضوع ارز، سکه، طلا و خودرو خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی این پرونده‌ها رسیدگی به این جرائم زمانبر خواهد بود، اما به این معنا نیست که از حقوق قانونی کوتاه بیاییم.
حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به اینکه شعبه‌های ویژه و قضات مجرب و کاردان در سطح کشور برای رسیدگی به پرونده‌های فاسدان اقتصادی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه ریاست قوه قضائیه بر سرعت و اتقان تأکید داشتند، دستگاه قضایی با رعایت این دو اصل به این پرونده‌ها رسیدگی خواهد کرد. به ملت ایران اطمینان می‌دهیم که قوه قضائیه با اجازه‌ای که رهبری صادر فرمودند: با هجمه سنگین‌تری علیه اخلالگران اقتصادی وارد صحنه شده است و این مبارزه را تا ریشه‌کنی فساد ادامه خواهد داد. دادستان کل کشور به منفعت‌طلبان و سودجویان اقتصادی هشدار داد که دست‌درازی آن‌ها به اموال مردم و بیت‌المال با پاسخ قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار