کد خبر: 922276
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان بعد از پیروزی برابر کره شمالی در خصوص این دیدار توضیحاتی دادند.
اظهار نظر بازیکنان تیم امید بعد از پیروزی برابر کره شمالی

جوان آنلاین: تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابتهای بازیهای آسیایی موفق شد با نتیجه خوب ۳ بر صفر حریف خود کره شمالی را شکست دهد. در این بازی امیر روستایی، مهدی قائدی و عارف آقاسی (از روی نقطه پنالتی گلهای تیم امید ایران را به ثمر رساندند. بعد از اتمام این بازی دو تن از بازیکنان تیم فوتبال امید ایران صحبت‌هایی را انجام دادند که شرح آن را در زیر می خوانید.

خدابنده لو: گل اول اعتماد به نفسمان را بالا برد
بازیکن تیم فوتبال امید گفت: فاصله بین بازی ها کم است و مربی باید از همه بازیکنان استفاده کند.
محمد خدابنده لو درباره برتری تیم امید ایران برابر کره شمالی اظهار داشت: بازی خوبی بود و سعی کردیم از ابتدا تیم حریف را با پاسکاری تحت تاثیر بازی خود قرار دهیم. رفته رفته در طول بازی بهترشدیم. در نیمه اول به گل رسیدیم و آن برای ما یک اعتماد به نفس خوب بود تا بتوانیم امروز به پیروزی برسیم.

وی درباره اینکه برخلاف بازی قبلی امروز در ترکیب ثابت قرار گرفته بود، عنوان کرد: دستور مربی بود که من از ابتدا بازی کنم. قرار ما با بچه‌ها این است که هر کسی بازی می‌کند، کارش را به نحو احسن انجام دهد. اصلا فرقی نمی کند چه کسی از ابتدا به زمین می رود. از طرفی فاصله بین بازی ها کم است و مربی باید از همه بازیکنان استفاده کند.
بازیکن تیم فوتبال امید تصریح کرد: صددرصد دنبال این هستیم که در این گروه صدرنشین باشیم. ما در بازی با میانمار هم با تمام قوا به زمین می رویم تا برنده باشیم. با این بازی که امروز کردیم، مطمئنم در دیدار بعدی هم برنده هستیم.

امینی: هدف بزرگ ما قهرمانی در آسیا است
امینی کاپیتان تیم امید ایران بعد از اینکه تیم امید توانست با نتیجه سه برصفر پیروز میدان شد در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی بود و نتیجه لازم را گرفتیم. 

این بازیکن در ادامه گفت: این بازی به فاصله دو روز از بازی قبلی برگزارشد و بچه ها فرصت کمی برای ریکاوری داشتند اما با این وجود بازی خوبی انجام دادند تا با  اقتدار وارد بازی بعدی بشویم.

 امینی در پاسخ به این سوال که چطور شد نیمه دوم بهتر شدید گفت: در نیمه اول سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم و اما در نیمه دوم کارهای تاکتیکی را پیاده کردیم.

کاپیتان تیم امید در پاسخ به این سوال که ده نفره شدن تیم حریف باعث بهتر بازی کردن شما شد گفت: اگر حریف حتی ده نفره هم نمی شد ما سه گل را می زدیم. بازی دست بچه های ما بود و می توانستیم در هر صورت برنده شویم.

امینی در خصوص اعتراض بیش از حد به بازی آرتا توسط بازیکنان تیم نیز اینطور توضیح داد: بچه ها به آرتا گفتند وقت را تلف نکن چرا کارت گرفتی, آرتا هم در پاسخ گفت هول شده بودم.

کاپیتان تیم امید درباره  قهرمانی در این جام هم اینطور گفت: صد در صد به قهرمانی فکر می کنیم و هدف ما یکی دو بازی نیست, هدف ما قهرمانی است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار