کد خبر: 922237
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اختصاص و هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد تومان درحوزه ارتباطات استان بوشهر خبر داد.
محمد جواد آذری جهرمی با اشاره به اینکه همه شهر‌های استان بوشهر تحت خدمات پهن باند موبایل قرار گرفتند گفت: توسعه قابل توجهی در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی استان بوشهر انجام شده و سال گذشته ۳۸۹ سایت نسل چهارم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر نصب و راه‌اندازی شد.
وی به اجرای پنج طرح در قالب ۴۴ پروژه برای نیمه دوم امسال در این استان هم اشاره کرد و ادامه داد: زیرساخت لازم برای تجهیز دیتا سنتر در استان فراهم می‌شود تا زمینه توسعه کسب و کار‌های نو پا افزایش یابد.
آذری جهرمی افزود: کار‌های خوبی در پارس جنوبی انجام شده و توسعه بی‌نظیری شاهدیم که برای کل کشور مفید است. همزمان با این اتفاقات خوب توسعه متوازن باید مد نظر باشد که برای کل کشور و جمعیت این منطقه داشته باشد. با توسعه صنایع پایین دستی بخشی از مشکلاتی که دوستان مطرح کردند حل شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: شبکه ارتباط موبایلی شهرستان عسلویه مطلوب است و سرعت آن از میانگین استان بالاتر است. در زمینه موبایل ما کم نگذاشته‌ایم ولی خرابی اجتناب ناپذیر و طبیعی است.
آذری جهرمی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص سایت‌ها نیاز به هماهنگی بیشتر و اخذ مجوز تردد است که استاندار بوشهر هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها را ایجاد کند. نقاطی را هم برای ایجاد سایت‌های جدید در نظر داریم که اگر در بحث تملک زمین مساعدت کنند برای سرمایه‌گذاری توسعه مشکل نداریم.
وی در موضوع تلفن ثابت نیز گفت: توسعه شهر‌های عسلویه یک باره بوده است، اما با این وجود تلاش می‌کنیم تاسه ماه آینده تلفن در انتظار نداشته باشیم. در زمینه پوشش جاده‌ای در شهرستان عسلویه وضعیت خوب است فقط ۵/۱ کیلومتر مشکل داریم که ظرف یک ماه آینده حل می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار