کد خبر: 922235
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد
بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی شهرستان خوی یکی از بیمارستان‌های در حال تجهیز در کشور است که در این بیمارستان با توجه به نیاز‌های روز و استاندارد‌های لازم تغییراتی در مراحل ساخت داده شده و این بیمارستان هم اکنون در مرحله واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و تجهیز قرار دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جریان بازدید از روند تکمیل بیمارستان امام خمینی شهرستان خوی با بیان اینکه امسال ۲۰ بیمارستان در کشور احداث و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در این بیمارستان ۲۴ تخت فوریت‌های پزشکی، ۳۰ تخت مراقبت‌های ویژه و شش اتاق عمل پیش‌بینی شده است.
محمدجعفر علیزاده اعتبارات هزینه شده برای ساخت این بیمارستان را ۴۷۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی شهرستان خوی یکی از کم هزینه‌ترین بیمارستان‌های کشور محسوب می‌شودکه هر تخت آن ۲۲۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است.
این مسئول یادآور شد: اقدامات نهایی پروژه ساخت این بیمارستان در حال اجراست و تجهیزسازی پروژه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی در روز‌های آتی شروع می‌شود.
وی با بیان اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی با ۴۷۰ میلیاردریال احداث شد، تصریح کرد: بخش‌های متعدد تخصصی، ویژه و درمانگاه‌های تخصصی در پروژه بیمارستانی شهرستان خوی لحاظ شده است.
علیزاده تأکید کرد: پنج پروژه ملی بیمارستانی در شهر‌های خوی، سلماس، اشنویه، پیرانشهر و تکاب احداث می‌شود و ظرفیت این پروژه‌های بیمارستانی، ۵۸۴ تخت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار