کد خبر: 922233
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
خواهر دختر کنکوری که به طرز غم‌انگیزی قبل از اعلام نتایج کنکور به زندگی‌اش در تهران پایان داده بود ماجرای مرگ او را به قاضی پرونده شرح داد.
به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از شامگاه سه‌شنبه نهم مردادماه امسال همزمان با مرگ مشکوک دختر جوانی در خانه‌اش حوالی یکی از خیابان‌های جنوبی تهران در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.
آن شب مأموران کلانتری ۱۳۱‌سلیمانیه در محل حادثه که خانه مجردی دو دختر جوان بود با جسد دختر ۱۹‌ساله‌ای به نام شهین روبه‌رو شدند که چسب پهنی روی دماغ و دهانش چسبانده شده بود. پس از اعلام این خبر قاضی منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم در محل به تحقیق پرداختند. نخستین بررسی‌ها نشان داد که دختر فوت شده که پشت کنکوری بوده‌است در این خانه همراه خواهرش به صورت مجردی زندگی می‌کرده‌اند. مأموران در بررسی محل حادثه دست نوشته‌ای از شهین پیدا کردند که حکایت از این داشت وی بر اثر ترس از نتایج کنکور یک روز قبل از نتایج به زندگی‌اش پایان داده است. دختر جوان نوشته بود: «از کنکور و استرس آن خسته شده‌ام و دوست دارم به زندگی‌ام پایان بدهم.» همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل خواهر شهین به دادسرای امور جنایی تهران رفت و ماجرای غم انگیز مرگ خواهرش را توضیح داد.
وی گفت: من و خواهرم اهل شهرستان هستیم. پدر و مادرم شهرستان ساکن هستند و من چهار‌سال قبل برای کار به تهران آمدم و در مدرسه‌ای شروع به کار کردم. خواهرم آن زمان دانش‌آموز دبیرستان بود و همه دغدغه‌اش قبول شدن در کنکور بود تا اینکه دو سال قبل در کنکور شرکت کرد و قبول نشد. او سال بعد هم دوباره شرکت کرد، اما در رشته مورد علاقه‌اش قبول نشد. به همین خاطر همیشه غصه می‌خورد که تصمیم گرفت برای شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور به تهران بیاید و من هم استقبال کردم. ما دو خواهر خانه‌ای اجاره کردیم. او هر روز در خانه مشغول خواندن درس بود و گاهی هم به کلاس‌هایی که ثبت نام کرده بود، می‌رفت و من هم به محل کارم می‌رفتم و شب به خانه بر می‌گشتم. از اینکه خواهرم پیش من بود و تنها نبودم خیلی خوشحال بودم، اما از استرسی که او به خاطر شرکت در کنکور داشت ناراحت و نگرانش بودم. او سرگرم درس خواندن و آماده شدن برای کنکور بود و خیلی با من حرف نمی‌زد. پس از اینکه امتحان کنکور داد خیلی ناراحت بود و می‌گفت: خراب کرده‌است و خیلی نگران بود و استرس زیادی داشت. من سعی می‌کردم او را دلداری بدهم، اما فایده‌ای نداشت. عصر روز حادثه مادرم زنگ زد و گفت: شهین تلفن او را جواب نمی‌دهد که نگران شدم و بلافاصله به خانه آمدم. او روی تختش دراز کشیده بود که فکر کردم خواب است، اما وقتی نزدیک شدم، دیدم دماغش خونی است و چسب پهنی روی دماغ و دهانش چسبیده است و نفس نمی‌کشد. با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم و بعد هم اورژانس آمد و گفت: خواهرم فوت کرده است.
تحقیقات درباره این حادثه به دستور قاضی منافی‌آذر تا اعلام نظریه پزشکی قانونی در مورد علت اصلی مرگ و همچنین نتیجه خط‌شناسی از دست نوشته دختر فوت شده از سوی مأموران ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار