کد خبر: 922217
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
ملی‌پوش تیراندازی ایران، گفت: در درجه اول تیم های چین و هند و بعد از آن‌ها کره و ژاپن از رقیبان اصلی ما هستند. تیراندازی رشته ای پیچیده است و نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد.

خبرگزاری فارس: جعفری:  چین، هند، کره و ژاپن رقیبان اصلی ما هستند

جوان آنلاین: امیتیس جعفری درباره شرایط تیم ملی تیراندازی قبل از آغاز بازی های آسیایی جاکارتا، گفت: خوشبختانه ما در زمان خوبی به اندونزی رسیدیم و نسبت به بقیه تیم ها هم زودتر آمدیم. ما فرصت کافی داشتیم که به هوا و زمان و محیط عادت کنیم و این خیلی خوب است.

وی افزود: دیروز اول جلسه تمرینمان در پالمبانگ بود که خیلی از بچه ها 25 متر تمرین کردند‌.امروز هم روز دوم تمرین است و  فردا هم افتتاحیه است. مسابقه ها نیز از پس فردا آغاز می‌شود.

 جعفری درباره رقیبان ایران در تیراندازی بازی های آسیایی، گفت:  در درجه اول تیم های چین و هند و بعد از آن‌ها کره و ژاپن از رقیبان اصلی ما هستند. تیراندازی رشته ای پیچیده است و نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد. امیدوار هستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

ملی پوش تیراندازی ایران ادامه داد: همان طور که گفتم نتایج اصلا قابل پیش بینی نیست. یک سری تیراندازان با تجربه در تیم ملی هستند و برخی مثل من هم اولین تجربه شان است.  نمی توان از شانس های مدال آوری نام برد ولی امیدوارم برای همه تیم بهترین نتیجه رقم بخورد. همه چیز بستگی به شرایط روز مسابقه دارد که بتوانیم عملکرد تمرینات را در مسابقه هم اجرا کنیم.

وی در پایان درباره میزبانی اندونزی از این بازی ها گفت: یک سری مشکلات همیشه هست اما ما به مسئولان آن ها را انتقال می‌دهیم و آن‌ها هم تلاش می‌کنند مشکلات برطرف شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار