کد خبر: 922169
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
شکست استقلال از پارس جنوبی در هفته چهارم
در ادامه دیدارهای هفته چهارم امشب ۴ بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین دیدار پرسپولیس در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان است. تراکتورسازی در تبریز به مصاف سایپا می رود، دربی اصفهان بین ذوب آهن و سپاهان برگزار می شود و در آخرین بازی هم دربی بزرگ خوزستان بین دو تیم صنعت نفت و استقلال خوزستان برگزار می شود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : در ادامه دیدارهای هفته چهارم امشب ۴ بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین دیدار پرسپولیس در خانه میزبان  نفت مسجد سلیمان است. تراکتورسازی در تبریز به مصاف سایپا می رود، دربی اصفهان بین ذوب آهن و سپاهان برگزار می شود و در آخرین بازی هم دربی بزرگ خوزستان بین دو تیم صنعت نفت و استقلال خوزستان برگزار می شود.

در تبریز از ساعت ۱۹/۴۵ تراکتور میزبان سایپا است. بی شک علی دایی و شاگردانش با توجه به این که تراکتوری ها هنوز طعم پیروزی را نچشیده اند بازی سختی را پیش رو خواهند داشت.

دربی اصفهان هم بدون شک دیدنی خواهد بود. هر دو تیم با ۵ امتیازی که دارند فعلا  از شرایط خوبی برخوردار هستند و قطعا هر دو تیم به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستند.

اما در حساس ترین بازی هفته، پرسپولیس در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان است. پرسپولیس مدعی عنوان قهرمانی که لیگ را خوب شروع کرده باید برابر تیمی به میدان برود که فقط  دو امتیاز از دو بازی کسب کرده و به نظر نمی رسد بتواند مشکلی برای پرسپولیس داشته باشد. پرسپولیس در صورت کسب ۳ امتیاز بازی می تواند دوباره به صدر جدول باز گردد. پیام حیدی قضاوت بازی را بر عهده خواهد داشت.

اما در آخرین دیدار هفته چهارم دربی خوزستان یرگزار خواهد شد. صنعت نفت در ورزشگاه تختی میزبان استقلال خوزستان است. هر دو تیم با دو امتیاز از شرایط خوبی برخوردار نیستند و کسب  ۳ امتیاز بازی می تواند صعود چند پله ای در جدول داشته باشند .غفاری قضاوت این بازی را بر عهده  دارد.

اما پیش از این دیشب  ۴ دیدار در شهرهای محتلف کشور برگزار شد که پدیده با شکست تیم متزلزل سپید رود توانست موقتا به صدر جدول صعود کند. فولاد در خانه شاگردان نکونام  را شکست داد. در مهمترین دیدار استقلال در حالی که میهمان تیم پارجنوبی بود با یک گل مغلب شد. و در آخرین دیدار هم پیکان در خانه برابر گسترش فولاد به تساوی رسید.

بازی پدیده و سپید رود که در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد شاگردان گل محمدی در دقیقه ۳۱ گل اول بازی را به ثمر رساندند . در نیمه دوم پدیده که سوار بر بازی بود توانست توسط شاکری به گل دوم برسد تا در نهایت این بازی ۳ امتیاز ارزشمند برای پدپده بدست آید و با ۹ امتیاز موقتا در صدر جدول قرار بگیرد. تیم سپیدرود رشت هم با یک امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارد.

در ادامه دیدارها در اهواز نساجی بازی برده را به فولاد میزان واگذار کرد. این بازی که در ورزشگاه غدیر برگزار شد تیم نساجی در همان دقایق ابتدایی توانست توسط عباس زاده به گل برسد. در ادامه هجوم تیم فولاد بیشتر شد و در دقیقه ۶۶ به گل تساوی رسید. اما این پایان کار نبود چرا که گل دوم فولاد با شوت حسن بیت سعید و اشتباه محرز لک بدست آمد تا فولاد موقتا به رده چهارم صعود کند. نساجی هم  با ۲ امتیاز در رده دوازهم جدول باقی ماند.

در مهمترین بازی تیم‌ پارس جنوبی جم که میزبان استقلال بود توانست با حساب یک بر صفر به پیروزی برسد و ۳ امیتاز شیرین کسب کند. تک گل بازی ، گل به خودی سهرابیان بود که در دقیقه ۱۲ زده شد. با این نتیجه استقلال ۵ امتیازی باقی مانده و به رده ۷ جدول سقوط کرد. پارس جنوبی نیز با هفت امتیاز موقتا به رده سوم صعود کرد. در ادامه دیدارها پیکان میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار