کد خبر: 921976
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مدیر خانه فرهنگ شهید بهشتی:
مدیر خانه فرهنگ شهید بهشتی از برگزاری سلسله‌ نشست‌هایی با عنوان «زندگی به سبک بهشتی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،زهرا عراقی‌زاده در مورد برگزاری نشست‌های «زندگی به سبک بهشتی» اظهار داشت: دوم آبان ماه امسال نودمین سالروز تولد شهید بهشتی است که در همین راستا  تلاش کرده ایم از ابتدای امسال برنامه‌های گوناگونی را برگزار کنیم که یکی از آنها، نشست‌های زندگی به سبک بهشتی است.

وی با بیان اینکه بیشتر جوانان، شهید بهشتی را به عنوان شخصیتی سیاسی می‌شناسند که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیده است و اطلاعی در مورد شیوه زندگی ایشان ندارند، افزود: این در حالی است که تمام ابعاد شخصیتی شهید بهشتی قابلیت تشریح برای نسل جوان را دارد.

مدیر خانه فرهنگ شهید بهشتی ادامه داد: مهارت‌های ارتباطی و تربیت فرزند و اخلاق و عدالت‌محوری، دو محور اصلی شخصیتی شهید بهشتی است که امسال در نشست‌های زندگی به سبک بهشتی به آنها پرداخته می شود.

عراقی‌زاده با بیان اینکه نشست‌های مهارت‌های ارتباطی و تربیت فرزند با محوریت کتاب "نقش آزادی در تربیت کودکان" در 5 جلسه برگزار می‌شود، گفت: این نشست‌ها از 11 مردادماه آغاز شده و تا 15 شهریورماه ادامه دارد که از ساعت 18:30 تا 20 پنجشنبه‌ها در فضای باز گلستان شهدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دو نشست نخست این برنامه با استقبال خوب مخاطبان تصریح کرد: این جلسات به صورت سخنرانی صرف نیست و گفت‌وگوی دوطرفه در آنها شکل می‌گیرد.

مدیر خانه فرهنگ شهید بهشتی اظهار داشت: نشست هشتم شهریورماه که همزمان با عیدغدیر است را به صورت جامع‌تر و با محوریت تربیت علوی از دیدگاه شهید بهشتی برگزار خواهیم کرد.

عراقی‌زاده به برنامه‌های آینده با محوریت سیره شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ زندگی به سبک بهشتی از هفته دوم مهرماه امسال و از ساعت 10 صبح روزهای سه‌شنبه‌ به صورت جامع‌تر در خانه فرهنگ شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ سلسله نشست‌های «زندگی به سبک بهشتی» به همت خانه فرهنگ شهید بهشتی و با همکاری مجموعه فرهنگی تخت فولاد و فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گلستان شهدا در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر