کد خبر: 921880
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
هشدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین
کسانی که مایحتاج مردم را احتکار و از دست مردم پنهان می‌کنند، یک کار شیطانی می‌کنند، من به آن‌ها توصیه می‌کنم که از این کار دست بردارند.
کسانی که مایحتاج مردم را احتکار و از دست مردم پنهان می‌کنند، یک کار شیطانی می‌کنند، من به آن‌ها توصیه می‌کنم که از این کار دست بردارند.
این مطلب را سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا عنوان و تأکید کرد: این‌طور نمی‌شود که یک عده به مثال زالو خون مردم را بمکند. سردار غیب پرور درباره چگونگی مبارزه بسیج با احتکارکنندگان می‌گوید: برنامه ما تبدیل شده است به یک اقدام عملی و در مرحله اعلام طرح و برنامه نمانده است. طی ۱۰ روز گذشته تعداد انبار‌هایی که دوستان ما در سراسر کشور کشف و اقلام آن را در بازار پخش کرده‌اند به صورت ساعتی در حال تغییر است.
وی افزود: اگر شما الان از من درباره آمار کشفیات سؤال کنید، باید پاسخ دهم که آمار صبح را می‌خواهید یا آمار ساعتی که الان در آن هستیم. در بسیج یک شبکه سراسری در کل کشور داریم که این شبکه در پشتیبانی و حمایت از مردم فعال شده است. سردار غیب‌پرور با اعلام این خبر که نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نوشته است، اظهار داشت: همزمان با این نامه، بیانیه‌ای نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که هر دو آن‌ها دارای یک روح هستند و آن چیزی نیست جز اینکه، بسیج آمادگی این را دارد که در کنار و همراه دستگاه قضا در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی به جد وارد شود.

بسیج ضابط قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی
وی تأکید کرد: کسانی که مایحتاج مردم را احتکار و از دست مردم پنهان می‌کنند یک کار شیطانی می‌کنند، من به آن‌ها توصیه می‌کنم که دست بردارید از این کار‌ها وگرنه با عمل انقلابی بسیج مواجه خواهند شد و این را ثابت و عمل کردیم و فقط حرف نمی‌زنیم. رئیس سازمان بسیج افزود: مردم دائماً در رسانه‌ها شاهد این هستند که بسیج با احتکارکنندگان با اقدام عملی و صریح در حال برخورد است و این اقدام ادامه خواهد داشت. مردم ما به دنبال آرامشی هستند که در بازار حاکم باشد که بسیج در خط مقدم این جبهه قرار دارد. وی اضافه کرد: بر اساس آخرین دستوری که از طرف سازمان، به تمامی استان‌ها ابلاغ شده همه بسیجیان آماده و پای کار هستند تا در این راه به نتیجه مطلوب برسیم. سردار غیب پرور در پاسخ به این سؤال که آیا بسیج برای مبارزه با مفاسد اقتصادی هم وارد عمل خواهد شد یا خیر، تأکید کرد: بله، حتماً این اتفاق نیز در حال رخ دادن است و تعدادی از اعضای بسیجی با هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف سازمان بسیج و قوه قضائیه به عنوان ضابط دستگاه قضا وارد عمل شده‌اند و این کار شروع شده است.
‌رئیس سازمان بسیج در پاسخ به این سؤال که با توجه به موارد ذکر شده چه خبر خوشی برای مردم دارید، گفت: خبر خوش این است که بسیج در این راه بسیار جدی است و بسیج عرصه را برای مفسدان اقتصادی تنگ خواهد کرد. ما در آینده نزدیک اسامی‌ای را به مردم افشا و اعلام می‌کنیم و با کسی هم در این رابطه تعارفی نداریم، این‌طور نمی‌شود که یک عده‌ای به مثال زالو خون مردم را بمکند. سردار غیب پرور در پایان گفت: مفسدان اقتصادی از داعش جنایتکارترند، ما یک پاسدار هستیم و عادت داریم به رفتار انقلابی و بسیجی و حتماً در رابطه با این موضوع ورود خواهیم کرد.

حمایت نمایندگان ملت از اقدام بسیج
در همین زمینه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه بسیج برای مبارزه با محتکران و شناسایی و معرفی آنها، این برنامه‎ها را عاملی برای بستن راه‎های سوءاستفاده از شرایط اقتصادی عنوان کرده و بر ضرورت حمایت بخش‎های دیگر از این برنامه تأکید کردند. فریدون احمدی نماینده زنجان در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توان در این فضا استفاده کرد، نقش مردمی بسیج است، عنوان کرد: بسیج می‌تواند در این شرایط کمک‌های خوبی در این راستا داشته باشد که در روز‌های اخیر خبر‌های منتشر شده نشان می‌دهد که بسیج مردمی ورود خوبی در شناسایی احتکار کنندگان داشته است.

احتکار و کم فروشی خیانت به مردم است
همچنین حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتکار و کم فروشی خیانت به مردم است، افزود: بسیج و مردم می‌توانند با اطلاع رسانی در خصوص انبار‌های دپو شده محتکران به نیرو‌های انتظامی، سپاه و اطلاعاتی نقش مهمی را در جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد ایفا کنند. همچنین اسدالله عباسی نماینده رودسر و عضو هیئت رئیسه مجلس هم در واکنش به اقدامات بسیج در شناسایی محتکران تصریح کرد: این مأموریتی قانونی برای بسیج است که به این نهاد داده شده است تا جلوی این افراد سوء استفاده‌گر را بگیرد و به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

برخورد با محتکران، مطالبه مردمی است
طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان نیز تأکید کرده است: برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و محتکران یکی از مطالبات مهم عموم مردم است که خوشبختانه نیرو‌های امنیتی همانند بسیج و سپاه با نظارت و همکاری دستگاه قضایی به این خواسته جامه عمل پوشاندند. وی ادامه داد: در این شرایط که مردم منتظر عملکرد دولتمردان و کارگزاران حاکمیتی برای مقابله با متخلفان و محتکران هستند، اقدام به موقع نیرو‌های بسیجی موجب اطمینان خاطر آن‌ها می‌شود که امیدواریم این ضرب‌الاجل ادامه داشته باشد.

نیازمند اقدام و کار جهادی هستیم
عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه هم ضمن قدردانی از اقدامات بسیج و سردار غیب‌پرور در رأس این نهاد انقلابی در شناسایی محتکر‌ان اظهار داشت: در شرایط حساس و در عموم مسائل کشور نیازمند اقدام و کار جهادی هستیم و یکی از ابزار‌های جدی در کار و مدیریت جهادی که در اختیار نظام قرار گرفته ظرفیت عظیم ۲۰ میلیونی به نام بسیج است. وی به اقدام قابل تقدیر اخیر بسیج در شناسایی محتکران اشاره کرد و این اتفاق را ناشی از همان روحیه مردمی بودن بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج همواره در مشکلات اقتصادی در کنار مردم بوده است.

نقش‌آفرینی بسیج مثال‌زدنی است
اکبر رنجبرزاده، دبیر هیئت رئیسه مجلس در خصوص اقدام بسیج در برخورد با محتکران گفت: نقش بسیج در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی بسیار روشن، شفاف و برجسته است و برای مردم و نظام ثابت شده در مواقع حساس که عوامل داخلی و اخلالگران برای تضعیف نظام خیز برمی‌دارند، این نهاد مردمی در خط مقدم مبارزه و انسجام بخشیدن به داخل است. رنجبرزاده با قدردانی از فرماندهی بسیج در انجام این اقدام مهم گفت: بنده به‌عنوان خادم ملت در مجلس از سردار غیب پرور، فرماندهی بسیج و عوامل هماهنگ‌کننده مبارزه با احتکار و بسیجیان سراسر کشور در جبهه مبارزاتی باانگیزه و مصمم حضور دارند و این عوامل اخلالگر را شناسایی و به مسیر‌های قانونی معرفی می‌کنند تشکر می‌کنم.

اقدامات بسیج را به فال نیک می‌گیریم
نادر قاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط معیشتی در سطح کشور و مبارزه با مفاسد اقتصادی و محتکرین توسط نهاد‌های قضایی و بسیج گفت: دشمنان قسم خورده ایران امریکا و رژیم صهیونیستی با اطلاعات، هزینه کرد و تبلیغات می‌خواهند ما را به زانو در آوردند. وی با تأکید بر اینکه تنها واحدی که می‌تواند به صورت رایگان به دولت کمک کند بسیج مستضعفان است، عنوان کرد: این نهاد خالصانه در تمام موارد فعالیت می‌کند؛ همان گونه که هم اکنون به همت این سازمان اردو‌های جهادی در تابستان برگزار می‌شود که این مسئله اقدام مناسبی است. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را دادند، ابراز کرد: بسیج در تمام موارد عمل می‌کند و در زمینه مبارزه با محتکرین کار شایسته‌ای انجام داده است و ما نیز آن را به فال نیک می‌گیریم؛ به شرط آنکه دولت بسیج را به قربانگاه و مسائل سیاسی نبرد.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
مگه سال آخر احمدی نژاد رسانه های تیتر نزدن سپاه وارد می شود و چه و چه ؛ چکار کردید که حالا کری می خونید بزرگوار ؟
said
|
Switzerland
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
سلام. عزیزان جنگ با نفوذیها باید دائمی باشد و بی ترحم . نباید دوباره همچون ۹۲ سلطان سکه ها ساخت یا بخشیدشان . احتیاج به دستگاهی هست بیطرف با افرادی مومن بدون هیچ ارتباط با خارج از ایران و دولت که پرونده های مفصدانِ ارزی ٬ احتکاری ٬ سکه ای و غیره بعد از بیرون امدن از قوه قضایه را چک کند .
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
لعن ونفرین خدابراحتکار کننده خائن
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
همه دچیز گران است چرا انبارهای کشف شده در اسرع وقت توزیع نمیشود
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
دوجوان بدبخت وبیچاره که اول زندگیشان است چطور جهیزیه خودرا با این گرانی سرسام آور خرید کنند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
افرادی که کالاهای مورد نیاز مردم را درخانه هایشان انبار میکنند بزودی شناسایی ومجازات کنید
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
همه چیز درکشور فراوان است چند تا ازخدا بی خبرمایحتاج مردم را احتکار میکنند 4تا رااعدام کنید تا دیگه هوس احتکار به سرشون نزنه.
دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
با تشکر از بسیج و سپاه ، خواستم درخواست یکی از راننده ها رو که به من گفته تا به گوشتون برسونم لطفا وسائل یدکی ماشین رو هم چک کنید *
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
خدا قوت سردار .کاش میشد برای اختلاس میلیاردی هم وارد عمل میشدید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار