کد خبر: 921798
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام ۳۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یکی از روستا‌های این جزیره خبر داد.
شهریار فتاحی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت مرزبانان این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان را در سواحل یکی از روستا‌های این جزیره و زیر ماسه‌های دریا شناسایی و منهدم کنند.
وی در تشریح جزئیات بیشتر این خبر افزود: مرزبانان با استفاده از منابع اطلاعاتی با خبر شدند قاچاقچیان در ساحل روستای صلخ اقدام به راه‌اندازی و بازسازی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا هستند.
فرمانده پایگاه دریابانی قشم ادامه داد: بر اساس این خبر بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از کمی جست‌وجو موفق شدند ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا و سریعاً اقدام به بیرون کشیدن لوله‌ها از زیر ماسه‌های دریا کردند.
فتاحی گفت: قاچاقچیان این خط لوله را که ۳۰۰ متر طول داشت را با استفاده از لوله‌های pvc در سایز‌های چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه‌ای زیر ماسه‌های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتند سوخت قاچاق را از ساحل به دریا و در نهایت به شناور‌های متخلف انتقال دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار