کد خبر: 921778
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
بارسلونا موفق شد با درخشش عثمانه دمبله در فینال سوپرکاپ اسپانیا برنده شده و به قهرمانی برسد تا هواداران تیم تیم خوشحال باشند که تیمشان ستاره فرانسوی را نفروخته است.
امسال سال «عثمانه دمبله» است

جوان آنلاین: انتظار می‏‌رود امسال در بارسلونا سال عثمانه دمبله باشد، این احساسی است که هواداران بارسلونا و دوستداران این تیم دارند. شاید حالا هواداران بعد از دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا خوشحال‎تر باشند که این بازیکن فرانسوی در تابستان از تیمشان جدا نشده است.

تیم کاتالانی بعد از جدایی نیمار با امیدهای زیاد و بعد از خرج کردن مبلغی هنگفت او را به خدمت گرفت. اما ستاره جوان خیلی زود و بعد از پیوستن به تیم با مشکلات و مصدومیت‎های زیادی مواجه شد. در این فصل البته جایی برای بهانه گرفتن وجود ندارد، بازیکنان همدیگر را بهتر شناخته‌اند و هریک در تیم نقشی اساسی دارند.

در دیدار سوپرکاپ اسپانیا که بارسلونا موفق شد ۲ بر یک سویا را شکست دهد عثمانه دمبله کار را در پست بال چپ در سیستم ۳-۳-۴ تیمش آغاز کرد، ابتدا سعی کرد بارها مدافع مستقیمش را دریبل بزند، اما بعد از گذشت مدتی از بازی ترجیح داد حرکات ترکیبی مخصوصا با لیونل مسی را بیشتر کند.

کمی بعد به پست بال راست منتقل شد و در این پست خطرناک‎تر از قبل هم بود. گلی که زد هم در آن قسمت از زمین بود. شاید بهتر باشد بگوییم جذب مالکوم موضوعی است که باعث نگرانی دمبله شده است، اما چه این طور باشد چه نه، او تصمیم گرفته خودش را در این فصل ثابت کند تا بازیکنی نتواند جایش را بگیرد و باشگاه به فکر فروشش نیفتد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار