کد خبر: 921749
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
مربی تیم فوتبال امید گفت: عربستان همیشه یک رقیب سنتی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود اما مطمئنا برای برد به زمین می‌رویم.
بختیاری‌زاده: عربستان رقیب سنتی ما است/ برای برد به زمین می‌رویم

جوان آنلاین: تیم فوتبال امید ایران فردا چهارشنبه در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی از ساعت ۱۴ به مصاف تیم امید عربستان می رود.

سهراب بختیاری‌زاده مربی ایران در خصوص آخرین شرایط ملی پوشان قبل از بازی با عربستان اظهار داشت: هر چه به بازی نزدیک‌تر می شویم از نظر جسمانی و آمادگی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و بازیکنان برایشان جا افتاده که بازی اول چقدر مهم است.

وی افزود: با احترام به همه تیم‌ها از جمله عربستان که خوب بازی می‌کند، ما قطعا از آنها بهتر هستیم. امیدوارم بازیکنان خوب بودن بازیکنان ایرانی را در زمین پیاده کنند و نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم امید در خصوص اینکه تیم ملی ما ۲۱ ساله‌ها را در اختیار داریم و رقبا بازیکنان ۲۳ ساله دارند و این نگرانی به خاطر تجربه بیشتر حریف را چطور حل می‌کنند؟ گفت: یکی از برنامه‌ها و طرح‌های کادر فنی امید این بود که در اینجا یک تجربه خوب به دست بیاوریم. این مسابقات فرصت خوبی است اگر چه بازیکنان ما در لیگ تجربه خوبی به دست آورده و در تیم‌های خود موثر هستند.

وی در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از بازی فردا چیست؟ گفت: واقعا پیش‌ بینی کردن کار سختی است و شاید سخت‌ترین کار ممکن در فوتبال باشد. البته عربستان رقیب سنتی ما است و من مطمئن هستم بازیکنان تیم ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

بختیاری‌زاده در پایان در خصوص اینکه مسائل غیر ورزشی چقدر در این مسابقه تاثیر دارد گفت: ما به هیچ عنوان به این بازی نگاه دیگری نداریم و فقط ورزشی به این بازی نگاه می‌کنیم. همانطور که گفتم عربستان رقیب سنتی ما و قابل احترام است اما اطمینان داشته باشید که برای برد به زمین می‌رویم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار