کد خبر: 921688
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
برگزاری جشنواره تولیدات استان‌ها با شعار ۴۰ سال پایداری افتخار و پیشرفت
معاون امور استان‌های رسانه ملی، برنامه‌های بیست‌و‌یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما را تشریح کرد و گفت: ۳۰ سریال فاخر برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تولید می‌شود.
محمد صادقی
معاون امور استان‌های رسانه ملی، برنامه‌های بیست‌و‌یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما را تشریح کرد و گفت: ۳۰ سریال فاخر برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تولید می‌شود.
به گفته علی دارابی، بیست‌و‌یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها به علت اینکه همه برنامه‌سازان، تهیه‌کنندگان و عوامل برنامه‌ساز مراکز استان‌ها به علاوه مراکز کیش، آبادان و مهاباد در یک رقابت سالانه شرکت می‌کنند، فراگیرترین جشنواره برگزار شده در کشور است. معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما افزود: با توجه به اینکه تمام شبکه‌ها ۲۴ ساعته شده‌اند و حجم تولیدات افزایش قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: در بیست‌و‌یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها، ۱۲۸ نفر از صاحبنظران، مدیران با تجربه، استادان و هنرمندان نام‌آشنا در مدت ۴۵ تا ۶۰ روز بررسی و داوری آثار را انجام دادند و این میزان داور و هیئت بررسی، در بازه زمانی و سطح جشنواره بی‌نظیر است. دارابی از جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها به عنوان فرصتی مغتنم برای قدردانی از هنرمندان محلی و بومی یاد کرد و گفت: میزبان اصلی جشنواره بیست‌و‌یکم، استانداری چهارمحال و بختیاری است.
معاون امور استان‌ها با اشاره به اینکه در جریان برگزاری بیست‌و‌یکمین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما تلاش می‌شود تا توانمندی و ظرفیت‌های استانی برای مردم معرفی شوند، گفت: برنامه سازان به ویژه برای خردسالان، کودکان و نوجوانان شهر‌های استان چهارمحال و بختیاری، برنامه برگزار می‌کنند و مردم می‌توانند قهرمانان محبوب خود را که از قاب تلویزیون تماشا می‌کردند از نزدیک مشاهده کنند.
دارابی تصریح کرد: برگزاری بیست‌و‌یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها، فرصت خوبی است که ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در استان‌ها معرفی شود. معاون امور استان‌ها گفت: ۳۰ سریال و مجموعه نمایشی فاخر در دست تولید مراکز استان‌هاست که برخی از آن‌ها تا پایان سال و برخی دیگر نیز تا سه سال آینده پخش خواهند شد. دارابی در ادامه این نشست خبری، شعار جشنواره امسال را «۴۰ سال پایداری، افتخار و پیشرفت» عنوان کرد و افزود: در مراسم افتتاحیه بیست‌و‌یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها، از پنج خانواده شهدا و چهار مدیر استانی مرکز شهرکرد قدردانی خواهد شد. همچنین در آیین اختتامیه از پنج تن از خانواده شهدا قدردانی می‌شود و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش ویژه نیز با حضور دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی از شش تن از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، فعالان رسانه‌ای که نقش مهمی در انقلاب اسلامی ایران داشتند و ۱۵ چهره فرهنگی- هنری استان چهارمحال و بختیاری تجلیل خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار