کد خبر: 921647
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر رشد و پیشرفت خوب آبی پوشان در رقابت های لیگ برتر گفت: کادر فنی باید به بازیکنان جوان و آینده دار این تیم فرصت بیشتری بدهد.
استقلال از بازی ندادن به جوانان ضرر می‌کند

جوان آنلاین : بهتاش فریبا  و در خصوص پیروزی استقلال برابر تراکتورسازی گفت: آبی پوشان تقریبا یک بازی یک طرفه را نشان دادند. بجز یک صحنه، رحمتی هرگز تحت فشار نبود و استقلال با پرسی که از ابتدای بازی انجام داد کاملا عرصه را بر تراکتور تنگ کرد و متاسفانه خط دفاعی تراکتور هم عملکرد قابل دفاعی نداشت و در دو گل استقلال نقش موثری داشت.

مربی پیشین استقلال تصریح کرد: در فوتبال امروز نقش هافبک دفاعی بسیار تاثیرگذار است و ما دیدیم که این مشکل در تراکتور وجود داشت و نتوانست مقابل مهاجمان فرصت طلب استقلال عملکرد خوبی داشته باشد. اعتقاد دارم شجاعی باید یک خط جلوتر بازی کند و این تیم یک هافبک دفاعی جوان و جنگنده را در اختیار داشته باشد اما در مجموع معتقدم تراکتور در این شرایط نخواهد ماند و می تواند در هفته های آینده نتایج بهتری کسب کند.

وی در مورد شرایط استقلال هم گفت: آبی پوشان در دیدار برابر تراکتورسازی عملکرد فوق العاده ای داشتند. تعداد پاس های زیاد، سرعت بازیکنان و هوشیار خط هافبک استقلال بسیار ستودنی بود و این تیم توانست از همین حربه استفاده کرد و به پیروزی دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: استقلال باید قدر دو فرشید خود را بداند. باقری و اسماعیلی فوق العاده بودند. آنها از دقیقه یک تا پایان بازی دویدند، جنگیدند، پاس گل دادند و بنابراین اعتقاد دارند این دو در حال حاضر بهترین های فوتبال ایران هستند و اگر همین روند را ادامه بدهند می توانند آینده خوب در فوتبال کشور ما داشته باشند.

بهتاش فریبا در خصوص عملکرد مرتضی تبریزی، الحاجی گرو و مارک نیو مایر هم گفت: تبریزی که کاملا شناخته شده است. او در ذوب آهن هم بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشت و در مقابل تراکتور دیدیم که گل بسیار زیبایی هم به ثمر رساند و او می تواند رفته رفته بهتر از این شده و گل های بیشتری برای استقلال بزند. در مورد گرو و مایر هم باید بگویم هر دو به تازگی به استقلال پیوسته اند اما در آن دقایقی که برای تیمشان بازی کردند عملکرد خوبی داشتند و مطمئنا می توانند در آینده با هماهنگی بیشتری که در تمرینات بین آنها و سایر بازیکنان بوجود می آید عملکرد بهتری خواهند داشت و می توانند کمک موثری به استقلال کنند.

وی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر پارس جنوبی گفت: شک ندارم آبی پوشان از لحاظ روحی و مسائل فنی بسیار شرایط خوبی داشته و مطمئنا کادر فنی تمرینات ویژه ای را برای این دیدار در نظر خواهد گرفت و قطعا با توجه به هوای گرم شهر جم، کادر فنی تمرینات را در هوای نسبتا گرم برگزار خواهد کرد تا بازیکنان با این شرایط هماهنگ شده و آماده بازی شوند.

مربی پیشین استقلال با ذکر این نکته که باید به جوانان اهمیت بیشتری داده شود، گفت: بازیکنانی چون رضا آذری، الهیار صیادمنش و حسین حیدری فرصت فرصت کمتری برای بازی پیدا خواهند و استقلال از این بابت متضرر خواهد شد.

بهتاش فریبا در پایان ضمن تشکر از هواداران استقلال گفت: مدتها بود که در هفته های ابتدایی جمعیتی این چنینی را در ورزشگاه ندیدم. امیدوارم این هواداران فهیم تنها به تشویق خود بپردازند، از حاشیه ها دوری کنند چرا که حمایت آنها می تواند نقش موثری در پیروزی های آینده استقلال داشته باشد

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار