کد خبر: 921448
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
در راستای فراگیر کردن بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و بیمه کشاورزی، شرکت‌های تعاونی کشاورزی به عنوان کارگزار بیش از ۱۷۹۴ نفر از عشایر را تحت پوشش بیمه عشایری قرار داده‌اند.
مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اداره کل امور عشایری استان تأمین نهاده‌های دامی و نیاز‌های اساسی جامعه عشایری است، گفت: در این راستا استان خراسان جنوبی دارای ۱۰ شرکت تعاونی و یک اتحادیه عشایری بوده که بیش از ۱۰ هزار خانوار را تحت پوشش قرار داده است.
غلامرضا قوسی افزود: تهیه، تأمین و توزیع نهاده‌های دامی، وسایل، تجهیزات و مواد مورد نیاز اعضا و طراحی، تدوین و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی و عمرانی از وظایف شرکت‌های تعاونی و اتحادیه عشایری است.
این مقام مسئول ادامه داد: در سال گذشته شرکت‌های تعاونی استان بیش از ۸ هزار و ۲۷۸ تن آرد، ۲۴ هزار و ۲۱۵ تن جو و ۴ هزار ۸۵۵ تن کنسانتره توزیع کرده‌اند.
وی یادآورشد: همچنین در راستای فراگیر کردن بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و بیمه کشاورزی، شرکت‌های تعاونی کشاورزی به عنوان کارگزار بیش از یکهزار و ۷۹۴ نفر از عشایر و ۲۹ هزار و ۸۱۳ رأس دام را تحت پوشش بیمه عشایری و بیمه دام قرار داده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار