کد خبر: 921442
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از خدمات‌رسانی کاروان سلامت این استان به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در شهرستان سیب و سوران از توابع استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
محمد محمدی گفت: کاروان سلامت این استان از ۱۲ الی ۱۷ مردادماه سال‌جاری در دو بخش مرکزی و هیدوچ شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۷۸۱ نفر از ساکنان مناطق محروم و آسیب دیده از خشکسالی خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی ارائه کرد.
وی افزود: خدمات درمانی ارائه شده شامل ویزیت رایگان یک هزار و ۹۱۳ نفر توسط پزشکان داوطلب عمومی، متخصص داخلی، متخصص طب فیزیکی، بینایی سنجی، جراح دندانپزشک و دو نفر ماما، یک نفر روانشناس و یک نفر کارشناس ارشد بهداشت محیط بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر ویزیت رایگان، داروی رایگان نیز به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به بیماران تحویل داده شد.
محمدی با بیان اینکه همچنین به ۸۶۸ نفر خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی ارائه شده است، تصریح کرد: خدمات ویژه ارائه شده توسط کاروان سلامت استان مرکزی شامل تحویل ۲۰۰ عدد عینک رایگان به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال در آینده نزدیک، توزیع لوازم التحریر به مبلغ ۳۵میلیون ریال بین دانش‌آموزان نیازمند روستا‌های بخش هیدوچ و مرکزی، برگزاری مسابقه فوتبال به منظور افزایش نشاط کودکان، حضور کاروان سلامت در روستا‌های منطقه تا پاسی از شب جهت ارائه خدمات درمانی و فرهنگی در روستاها، حضور اعضای تیم فرهنگی شامل سه نفر از روحانیون داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان و برپایی بازی‌های شاد کودکانه و اهدای جوایز به آن‌ها بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار