کد خبر: 921306
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به افزایش فشارها و تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: دشمنان ملت ایران قصد دارند با عملیات روانی و افزایش فشار اقتصادی، مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کرده و آن را ناکارآمد جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های استان اصفهان با بیان اینکه مسئله تورم در طول 40 سال گذشته هیچ‌گاه اینگونه نبوده است، اظهار داشت: تحریم اقتصادی، اشتباهات دولت در اجرای سیاست‌ها و عملکرد و رفتار فروشندگان و خریداران در افزایش نرخ تورم و گرانی مؤثر است، متأسفانه در شرایطی که وضعیت بازار ارز و سکه آشفته است، برخی از فروشندگان به جای اینکه 20 درصد بر روی جنس‌ها بکشند و آن را بفروشند، قیمت‌ها را 2 برابر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن با عملیات روانی قصد دارد مردم را از انقلاب نا امید کند، افزود: دشمنان ملت ایران تلاش می کنند با افزایش فشار اقتصادی و تحریم، مردم را از انقلاب اسلامی ناامید و جدا کرده و آن را ناکارآمد جلوه دهند، درحالیکه این ملت و این نظام، 40 سال دربرابر همه فشارها و حیله‌ها ایستادگی کرده است و این خود بهترین دلیل بر کارآیی نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: با نگاهی به تاریخ می‌بینیم که مخالفت صاحبان زور و زر با پیامبران الهی و ناآگاهی و فریب خوردن مردم، 2 عامل شکست رهبران دینی است؛ اگر مردم بیدار بودند، امام حسین(ع) به شهادت نمی‌رسید، مردم از ایشان دعوت کرده بودند و حدود 18 هزار نفر با حضرت مسلم(ع) بیعت کردند، اما فشارهای صاحبان زر و زور، مردم را از تصمیم خود بازگرداند.

وی با بیان اینکه همه ما باید دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنیم، عنوان کرد:  همه ما باید مردم را نسبت به طراحی دشمنان انقلاب، آگاه کنیم و با تبیین شرایط، مردم را از قضاوت اشتباه، مصون نگه‌ داریم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه خط و خط بازی و سیاسی کاری، مانع پیشرفت کشور است، یادآور شد: دولت های مختلف با گرایش های سیاسی مختلف بر روی کار می آیند و پیشرفت های کشور تداوم نمی یابد، بنابراین لازم است تا همه جناح های سیاسی، برای پیشرفت نظام اسلامی تلاش کنند، باید سرمایه داران را جمع کرد و با راه اندازی کارخانه و کارگاه های کوچک و بزرگ مشکل اشتغال و فقر را برطرف کرد.

درادامه این جلسه استاندار اصفهان با اشاره به ارتباط مستقیم فرمانداران و ائمه جمعه با مردم و آگاهی آنان از مشکلات اقشار مختلف، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران با هزینه های زیاد و بهره گیری از شبکه ها و کمپانی های تبلیغاتی، به دنبال ایجاد شوک به اقتصاد و طراحی آشوب در کشور هستند.

محسن مهرعلیزاده افزود: آنان با عملیات روانی به مردم تلقین می‌کنند که مسئولان کشور درحال چپاول بیت‌المال هستند و می‌خواهند نظام و دولت را ناکارآمد نشان دهند، آنان قصد دارند تا مردم را ناامید کنند؛ این ابزارها امروز در اختیار کسانی است که 40 سال به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند و هستند.

وی گفت: دشمنان نظام، اشتباهاتی که در همه کشورها وجود دارد و ممکن است در کشور ما رخ دهد را بزرگ کرده و بر روی آن اشتباه، کار می کنند، در حالیکه دستگاه قضایی با مدیران متخلف به شدت برخورد می کند و قوانین لازم برای برخورد با متخلفان وجود دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه باید بدایم شرایط چیست، طراحی دشمن چگونه است و باید چه کرد، بیان کرد: دشمنان ما، در ماه‌های اخیر، طراحی جدیدی داشتند و با ایجاد شوک های متعدد و پشت سر هم، می خواهند برای کشور ایجاد مشکل کنند، بنابراین همه ما باید در برابر این فشارها ایستادگی کرده و مردم را نسبت به جنایات آمریکا که نشأت گرفته از خوی استکباری اوست، آگاه سازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار