کد خبر: 921302
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه بسیاری از اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی فاقد معاینه فنی هستند، گفت: اگر طبق روال قانونی برخورد شود، بسیاری از آن‌ها متوقف می‌شوند.
به گزارش خبرنگار ما، سردار «حسین رحیمی» درباره وضعیت معاینه فنی خودرو‌های پلیس گفت: خودرو‌های پلیس هم معاینه فنی می‌شوند البته باید گفت: این خودرو‌ها کمترین ایراد را دارند و طبق روال و فرایندی که برای سایر خودرو‌ها سپری می‌شود، این خودرو‌ها نیز معاینه فنی می‌شوند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در شش‌ماه دوم‌سال جاری معاینه فنی کل خودرو‌ها را در دستورکار داریم؛ بنابراین لازم است تمام خودرو‌ها از جمله اتوبوس‌های شرکت واحد نیز برای دریافت معاینه فنی اقدام کنند.
وی درباره معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی گفت: بخش زیادی از این اتوبوس‌ها فاقد معاینه فنی هستند و اگر بخواهیم طبق روال قانونی با آن‌ها برخورد کنیم باید تعداد زیادی از آن‌ها متوقف شوند.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها نقش مهمی در جا‌به‌جایی شهروندان و خدمت رسانی به مردم دارند، گفت: با توجه به این مسئله، پلیس همواره ملاحظاتی را با آن‌ها داشته است. فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: بخشی از آلودگی هوا ناشی از اتوبوس‌هایی است که فاقد معاینه فنی هستند؛ چراکه تردد آن‌ها زیاد است و انتظار داریم که شرکت اتوبوسرانی با پلیس همکاری بیشتری داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار