کد خبر: 921265
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی حملات تندی به محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته است. اخیراً گفته می‌شد که استعفای نمایشی نوبخت از سر فشار حزب کارگزاران و روزنامه سازندگی (ارگان حزب) بوده است. حالا حسین مرعشی در جمع جوانان حزب کارگزاران می‌گوید که «آقای نوبخت هیچ موافقی در دولت ندارد و مسئله ایشان مسئله کارگزاران نیست. حزب اعتدال و توسعه حزبی بی هنر است که می‌خواهند مسئله آقای نوبخت را سیاسی کنند. اما مسئله آقای نوبخت، مدیریتی است و هرکس از آقای نوبخت در شرایط کنونی حمایت کند آینده‌ای در سیاست ایران نخواهد داشت.»

او که رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران هم است، ادامه می‌دهد که «اساساً آقای نوبخت چیزی عرضه نکرده که بخواهد به سرمایه سیاسی اعتدال و توسعه بیفزاید؛ این یک خطای سیاسی است که فکر می‌کنند حالا که روزنامه سازندگی نظرسنجی را درباره رفتن یا ماندن آقای نوبخت منتشر کرده پس دلیل آن رقابت‌های حزبی است... سراغ هر وزیری بروید دادش از دست آقای نوبخت بر هواست.»

حزب کارگزاران سازندگی اخیراً در یک نظرسنجی عمومی، نظر مخاطبانش را درباره عملکرد نوبخت و رفتن یا ماندن او از دولت جویا شده بود که این اقدام با واکنش برخی فعالان سیاسی حزب اعتدال و توسعه مواجه شده بود. محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران هم در مصاحبه‌ای در مورد نوبخت گفته بود که «برای موقعیت سازمان برنامه و بودجه، «اصلح» از آقای نوبخت وجود دارد، اما چنین تغییری رخ نمی‌دهد و دلیل آن را باید از آقای رئیس‌جمهور پرسید. به نظر من، ریشه این عدم تغییر در دلبستگی و روابط صمیمی تاریخی ایشان (رئیس جمهور) با آقای نوبخت است.» نوبخت البته مقصر است، اما گویا کارگزاران هم ترجیح می‌دهد همه بار ناکارآمدی دولت روی دوش احزاب دیگر باشد و این میانه، حزب کارگزاران سازندگی که مهره‌های مهمی در دولت دارد، تبرئه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار