کد خبر: 921202
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
براساس تفاهم‌نامه‌اي كه ميان كميته امداد و استانداري گلستان به امضاء رسيد، 2 هزار واحد مسكن روستايي طي دو سال براي افراد تحت سرپرستي اين نهاد ساخته و واگذار مي‌شود.
پرويز فتاح رئيس كميته امداد امام خميني(ره) در اين باره گفت: از اين تعداد هزار واحد امسال و هزار واحد نيز در سال 98 ساخته خواهد شد.
وي با اشاره به تصويب نمايندگان مجلس و دستور رئيس‌جمهور مبني بر واگذاري واحدهاي مسكن مهر بدون متقاضي شهري به نيازمندان اظهار كرد: بر اين اساس، 50 هزار واحد مسكن مهر نيمه كاره و فاقد متقاضي در كل كشور شناسايي شده كه طبق اطلاعات دريافتي، 700 واحد نيز در استان گلستان وجود دارد.
فتاح گفت: از مديريت ارشد استان خواستاريم تا دستور دهند ضمن شناسايي، اين واحدها را به كميته امداد امام خميني(ره) معرفي كنند تا پس از تكميل، به متقاضيان كميته امداد تحويل شود.
وي هم‌چنين با تشكر از اقدامات كميته امداد استان در اجراي طرح اكرام ايتام، خاطرنشان كرد: هر يتيم در استان گلستان مبلغ 207 هزار تومان در طرح اكرام كمك هزينه دريافت مي‌كند در حالي‌كه ميانگين كشوري اين طرح 200 هزار تومان است.
استاندار گلستان نيز در این رابطه گفت: گلستان استاني با ظرفيت‌هاي زيادي است كه اقشار آسيب‌پذير آن مي‌توانند با حمايت‌هاي كميته امداد توانمند شده و مسير رشد را طي كنند.
سيد مناف هاشمي با اشاره به اين‌كه در سال گذشته 60 ميليارد تومان تسهيلات اشتغالزايي به افراد تحت پوشش كميته امداد در استان پرداخت شده، افزود: امسال اين تسهيلات دو برابر افزايش يافته و به 120 ميليارد تومان خواهد رسيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار