کد خبر: 921198
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
معاون توسعه و مديريت منابع انساني محيط‌زيست مازندران از برنامه‌ريزي‌ها براي ساخت سه مركز اطفاي حريق در مناطق حفاظت شده واقع در شرق، مركز و غرب استان خبرداد.
محمدرضا كنعاني با بيان اينكه متولي اطفاي حريق در عرصه‌هاي طبيعي محيط‌زيست است، گفت: در اين راستا سه مركز اطفاي حريق در ميانكاله، سمسكنده و البرز مركزي تعريف شده است.
وي كمبود محيط‌بان را از ديگر مشكلات برشمرد و افزود: ۵۲ درصد از پست‌هاي محيط‌زيست استان مازندران بدون تصدي است و كمبود محيط‌بان فشار را برحوزه محيط‌زيست بيشتر مي‌كند.
معاون توسعه و مديريت منابع انساني محيط‌زيست مازندران ادامه داد: ميانگين جذب محيط‌بان در سال ۹۵ حدود ۱۶ نفر، سال گذشته شش نفر و در سال جاري نيز چهار نفر بوده است و تلاش مي‌كنيم تا شمار محيط‌بانان را افزايش دهيم.
كنعاني گفت: به لحاظ حقوق دريافت و مزايا جزو رده‌هاي آخر در بين دستگاه‌هاي اجرايي هستيم و براساس دستورالعمل سقف قانوني كار ۲۵۶ ساعت كار است و براي اضافه كار نيازمند تأمين اعتبار هستيم.
اين مسئول با اشاره به به وضعيت ساختمان‌هاي اداري و محيط‌باني در استان افزود: از نظر ابنيه و ساختمان‌هاي اداري ۵۴ درصد نيازمند تعمير و ۶۵ درصد ساختمان‌هاي محيط‌باني نيازمند تعمير است اين در حالي كه در تعمير ساختمان‌هاي اداري در سال‌جاري روند روبه رشدي را داشتيم اما براي تكميل تعميرات نيازمند اعتبارات بيشتر هستيم.
معاون محيط‌زيست مازندران ميانگين عمر ناوگان محيط‌زيست را ۱۱ سال بيان كرد و گفت: اين امر سبب مي‌شود تا انجام مأموريت‌ها با مشكل مواجه شود اما در سال گذشته ۱۵۰ درصد ناوگان موتوري رشد داشته است و در سال‌جاري سه خودرو به ناوگان محيط‌زيست اضافه شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار