کد خبر: 921057
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی:
رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: جامعه رسانه ای به خودیابی و آسیب شناسی نیاز مبرم دارند و رسیدگی به این امر در اولویت خانه مطبوعات است.

یوسف پیربوداقی، اظهار داشت: هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی در تیرماه 96 کار خود را شروع کرده است که نخستین انتخابات الکترونیک را برگزار کردیم.

‎وی خواستار شد: تعامل ادارات و دستگاه‌ های دولتی با خبرنگاران آذربایجان غربی افزایش یابد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی با اشاره به این که خانه مطبوعات آذربایجان غربی در همه حال بکار خود ادامه می ‌دهد، گفت: نمایشگاه بین‌المللی تهران و دو کارگاه احیاء دریاچه ارومیه و همایش اقوام و ادیان که در خلال این نمایشگاه برگزار شد از برنامه هایی است که خانه در آن حضور داشته است.

وی حضور اصحاب رسانه در این نمایشگاه بین‌المللی را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این راستا از سه نفر تجلیل صورت می شود.

پیربوداقی اظهار داشت: یکی از بسترهای بسیار خوبی که در خانه مطبوعات ادامه یافت حضور خانه در دستگاه‌های اجرایی و اداری بود که سبب تعامل و همراهی بیشتر با ادارات شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه در همه حال یار و یاور ما بودند به نوعی که بدون همکاری اصحاب رسانه نمی‌توان به چنین موضوعات مهمی دست یافت.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی یکی از گلایه و شکایت اصحاب رسانه را دعوت ‌های گزینشی خواند و افزود: اصحاب رسانه خواستار پایان یافتن دعوت های گزینشی هستند که این رو همین موضوع با استاندار آذربایجان غربی در میان گذاشته شد و نخستین برنامه توسط استانداری و با دعوت عمومی از اصحاب رسانه استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه رسانه ای به خودیابی و آسیب شناسی نیاز دارد و رسیدگی به این امر در اولویت خانه مطبوعات است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر