کد خبر: 920969
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
تشویق شهرداری اصفهان برای مالکین خودرو؛
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: تمام دارندگان خودروهای سواری و وانت دوکابین به غیر از خودروهای تاکسی مشمول اجرای طرح بسته تشویقی عوارض خودرو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، نادر آخوندی در گفت و گو یی اظهارکرد: با توجه به درخواست مکرر شهروندان در خصوص اجرای طرح بسته تشویقی عوارض خودرو به پیشنهاد شهرداری اصفهان و تصویب شورای اسلامی شهر از اول تیرماه این طرح آغاز می شود و تا۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعطای شارژ هدیه اصفهان کارت شامل شهروندانی می شود که در زمان اجرای طرح، عوارض خود را پرداخت کنند، افزود: تمام دارندگان خودروهای سواری به جز خودروهای تاکسی مشمول این طرح خواهند بود.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس بسته تشویقی عوارض خودرو مشتریان خوش‌حسابی که صرفاً عوارض سال‌جاری را بدهکار هستند، مشمول ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی به صورت شارژ در اصفهان کارت خواهند شد و در صورت داشتن بدهی از سنوات قبل، مشمول دریافت شارژ اصفهان کارت معادل جریمه ثبت شده در فیش عوارض می‌شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال شهروندان و پیش‌بینی ازدحام در روزهای پایانی اجرای طرح، شهروندان در روزهای ابتدای اجرای طرح به مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان مراجعه و پس از پرداخت عوارض نسبت به دریافت هدیه خود اقدام کنند، زیرا این طرح تمدید نخواهد شد.

آخوندی هدف از اجرای طرح بسته تشویقی عوارض خودرو را ترغیب شهروندان برای پرداخت عوارض و تامین منابع شهرداری جهت اجرای طرح‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: شهروندان برای پرداخت عوارض می‌توانند از طریق مراجعه به پورتال شهرداری اصفهان به نشانیEsfahan.ir  ، درگاه‌های بانکی و مراجعه حضوری به شهرداری مناطق اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار