کد خبر: 920542
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کتابخانه مرکزی میزبان انتخاب رشته داوطلبان کنکور
داوطلبان کنکور برای ثبت نام در انتخاب رشته کتابخانه مرکزی به محل کتابخانه واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، برگزاری کنکور سراسری، انتخاب رشته یکی ازحساس ترین مراحلی می باشد که تاثیر بسیاری در زندگی داوطلبان دارد و نحوه عملکرد داوطلبان در این مرحله سرنوشت ساز است و کوچکترین اشتباه در انتخاب رشته باعث می شود که داوطلبان نتیجه مطلوب را بدست نیاورند.

اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا به برگزاری برنامه انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام کرده است.

این برنامه با حضور کارشناسان مجرب و متخصص همراه با تست شخصیت شناسی، مشاوره شخصیت شناسی، انتخاب رشته کامپیوتری، مشاوره فردی، چینش رشته ها و انتخاب رشته برگزار می شود.

داوطلبان کنکور برای ثبت نام در انتخاب رشته کتابخانه مرکزی می توانند با شماره 32239938 تماس حاصل کرده و یا به محل کتابخانه واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

آثار مستند ورزشی ویژه تابستان از 26 تیرماه سه شنبه های هر هفته در نگارستان امام(ره) بررسی می شود.

خانه مستند، دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) به بررسی آثار برتر سینمای مستند ورزشی اقدام کرده اند.

این برنامه از 26 تیرماه آغاز شده که به مدت شش جلسه سه شنبه های هر هفته در محل نگارستان امام(ره) ساعت 17 با حضور علاقه مندان برگزار می شود.

«ایکاروس»، «مارادونا»، «سنا» ، «مرو» و دو مستند ایرانی از جمله فیلم هایی هستند که در فصل سینمای مستند ورزشی خانه مستند اصفهان اکران و بررسی می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر