کد خبر: 920535
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:
بسیج علم محور در آموزش و پرورش، سه بسیج علم محور در دانشگاه ها و 2 بسیج علم محور در حوزه های علمیه در قالب بسیج دانشجویی، طلاب و اساتید فعال هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عموی سپاه صاحب الزمان (عج) مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان تشکیل این سازمان خودجوش را در راستای ترویج فرهنگ بسیجی در حوزه های فرهنگی و علمی، تعامل و وحدت سازنده بین حوزه و دانشگاه و مشارکت در انجام تحقیقات مورد نیاز کشور عنوان کرد.

دکتر محمد باقری به عضویت چهار هزار نفر از 10 هزار عضو هیات علمی دانشگاه ها در بسیج اساتید استان اصفهان اشاره کرد و افزود: نزدیک به 400 نفر در شهرستان کاشان نیز در قالب 14 مرکز دانشگاهی در بسیج اساتید فعالیت می کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان نیز در ادامه گفت: در کنار اساتید وظیفه بسیج دانشجویی نیز بسیار حساس است و اگر مسئولان نتوانند از این ظرفیت در راه توسعه کشور استفاده کنند، جوانان به بیراهه کشیده خواهند شد.

آیت الله عبدالنبی نمازی اضافه کرد: بسیج در هر یک از بخش های پزشکی، دانشجویی، طلاب، اساتید و کارمندی باید در چارچوب شرح وظیفه ای خاص و همسو با نیازهای روز کشور فعالیت کند.

وی در ادامه نیز رمز موفقیت انقلاب اسلامی و ملت ایران را در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و سرچشمه برخی از مشکلات اقتصادی کشور را توجه نکردن به راهبردهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر