کد خبر: 920395
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد، با اشاره به دستگیری دو سارق زورگیر در محدوده شرق تهران، گفت: این متهمان که با سلاح قلابی از شهروندان سرقت می‌کردند با تلاش پلیس دستگیر شدند.
سرهنگ "جهانشاه تیموری"، گفت: ماموران این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که پلاک یک خودروی سواری که به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده و تغییر یافته بود، توجه آن‌ها را جلب و برای بررسی موضوع به سمت آن‌ها تغییر مسیر دادند.
وی افزود: سرنشینان این خودروی سواری علیرغم شنیدن دستور پلیس مبنی بر توقف و ارایه مدارک شناسایی و مالکیت خودرو، سعی کردند با سرعت از محل دور شده و از دست پلیس فرار کنند که این اقدام به تعقیب آن‌ها منجر شد.
در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، خودروی متهمان متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند که پس از بررسی داخل خودرو یک اسلحه قلابی و چهار تلفن همراه خاموش با مارک‌های مختلف کشف شد.
کلانتر محله نبرد، عنوان داشت: با کشف این موارد و توضیحات ضد و نقیض متهمان، هر دو به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان و تهدید سلاح قلابی، اعتراف و اقرار کردند که گوشی‌های تلفن همراه داخل خودرو همگی مسروقه هستند.
به این ترتیب، تحقیقات برای شناسایی مالکان گوشی‌های مسروقه آغاز و هر چهار نفر پس از شناسایی به کلانتری آمده و متهمان را سارق گوشی‌های تلفن همراه خود معرفی کردند.
سرهنگ تیموری در پایان تصریح کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار