کد خبر: 920241
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان از حذف تشریفات اداری اضافه از استعلامات سرمایه‌گذاری خبرداد.
ایرج حیدری گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای سرعت بخشیدن به روند سرمایه‌گذاری در استان با این مرکز به صورت همه‌جانبه همکاری کنند.
وی افزود: برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری در استان، دستگاه‌های اجرایی نماینده تام‌الاختیار خود را در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به صورت ثبات مستقر نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات حوزه سرمایه‌گذاری، ادامه داد: گزارش جامعی از روند پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به استعلامات حوزه سرمایه‌گذاری از طرف مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به استانداری ارائه شود تا عملکرد دستگاه‌ها در این رابطه مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی با قدردانی از برنامه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان برای تهیه و طراحی نقشه جامع سرمایه‌گذاری استان، گفت: تهیه نقشه جامع سرمایه‌گذاری استان روند سرمایه‌گذاری را در هرمزگان تسریع خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: در این نقشه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی لکه‌گذاری خواهد شد و تهیه این نقشه جامع در کاهش روند پروسه سرمایه‌گذاری در استان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
حیدری خاطرنشان کرد: نقشه جامع سرمایه‌گذاری استان پس از تدوین کامل به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه و پس از تصویب نهایی به عنوان نقشه راه حوزه سرمایه‌گذاری استان به دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر سرمایه‌گذاری به منظور اجرایی شدن ابلاغ می‌گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار